Inlägg från: joasia |Visa alla inlägg
  • joasia

Bugaboo tråden nr 13

ni som flyger med era bugaboos, har ni en travelbag och ar ni nojda? vad kostade den?
    vi ska ivag till norge och vill garna skydda bugan under flygresan - bagage hanterarna ar inte alltid sa snalla med sakerna man checkar in

• joasia

hej, alla ni som syr sa fina sufletter, har ni nagot monster? ar inte sa bra pa att sy och det vore roligt med en egen design pa sufletten

• joasia

later som en smart ide
    har du nagon kansla for hur mycket tyg man kan tankas att behova till suflett och liggdel for sig?

• joasia

och min man undrar om nagon av er har sett spinners till hjulen pa bugaboon och var man kan fa tag pa sadana. Han har letat och letat och letat...

• joasia

spinners - kolla in detta youtube klipp. Titta pa hjulen

• joasia

hej, ni som har transportväska till camen? Är ni nöjda med den? Har någon flugit utan väskan, blev det mycket skador pa vagnen? (bagage hanterarna brukar ju inte vara vidare aktsamma)

• joasia

hur ar era bromsar pa buggan? min borjade rulla lite pa tunnelbanan harodagen- inte alls kul
    i borjan tog den redan nar man hade dragit at den lite, nu ar det bara det nedersta laget som galler (fast det tror jag beror pa vajjern, eller hur?)

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13