Inlägg från: Vallie |Visa alla inlägg
  • Vallie

Bugaboo tråden nr 13

Om man tittar på bugaboos hemsida så finns det GRÖNT topptyg till cam. Tyvärr finns det inte i sverige men i usa.
    Varför finns det inte i sverige???
    nån som vet om det går att få tag på och om de passar till en "svensk" bugga?

• Vallie

mallna brallan: hur kunde jag missa det?!? tyckte jag tittat där. Tack snälla!!!

• Vallie

ni som syr egna toppar, vad för sorts tyg använder ni?

• Vallie
    Kajsan skrev 2008-03-07 23:24:22 följande:
    Det är min kompis som har sytt, hon är riktigt duktig på det.
    Man kan inte beställa en lila toppklädsel av henne tror du?
  • Vallie

Höst06: hur ser den hemmasydda klädseln ut? *nyfiken*

• Vallie

hej

har hämtat min bugga ca idag och jag har problem att sätta ihop den...

försöker få bort liggdelen så att man bara har ramen, men jag får inte bort den!!! Trycker på de båda vita fyrkantiga grejerna, men den lossnar inte, vad gör jag för fel?!?

• Vallie
    Ms Ms Kanga skrev 2008-04-05 17:59:51 följande:
    du ska bara putta utifrån och inåt på de vita så hoppar den ur låst läge, inte trycka runt om
    hmm.. vaddå trycka utåt och innåt? jag förstår inte riktigt.
    Prövade ju i affären och på deras exemplar var det busenkelt..
  • Vallie

förstår inte vad jag gjort för fel, men nu är det helt plötsligt busenkelt tror jag trodde jag var tvungen att trycka ihop runt om den vita grejen, det räckte ju med att bara putta in den utifrån.
    tur att ni finns och hjälper till!!!

någon som vet vad de två rektanguära svarta plastskivorna som fanns med vagnen är till för? var de bara skydd eller? de är rätt så stora...

• Vallie
    thj skrev 2008-04-05 18:44:48 följande:
    Bara skyddKram
    då var det som jag trodde,
    tack!!!
  • Vallie

kan inte sluta titta på min nya fina cam

två frågor till bara.

- ingår inte servicekitet när man köper vagnen? trodde det men jag kan ju vara snurrig med

- hur skulle ni bädda i er cam i vår/sommar? min plutt är planerad till mitten av maj och jag vet inte hur jag ska göra...
    behöver man lakan och kudde och sånt? en filt på bara? som sagt, hur gör ni, åkpåsen blir ju för varm då

• Vallie
    modestyclara skrev 2008-04-05 21:04:12 följande:
    Servicekitet ingår inte till nya chassit tyvärr Jag har kört med en flanell-filt under huvudet för at tkunna byta lätt vid kräks och sedan olika tjocka filtar ovanpå beroende på hur kallt det är. Bebisar viftar ju runt rätt mycket med armar och ben så det är enklare att klä på dem ordentligt än att ha dem täckta med filt
    tack för att du svarar

har du något lakan eller nått under bebisen då? tänker mest om blöjorna läcker eller så...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13