-
Kommer inte in i ditt galleri...TjorveniSkåne skrev 2008-03-09 10:10:20 följande:Jag var inne här igår och frågade om vår krångliga suflett. Nu har jag lagt in foton i galleriet. Problemet är att det inte går att få bygeln att stå rakt upp, däremot kan man böja den väldigt lång neråt, längre ner än ramen när den är i horistontalläge.Det verkar som om röigheten i suflettklämmorna (de man fäster på den del av ramen där gummi saknas) är alldeles för små, jag kan knappt röra på suflettbågarna.Jag har provat att byta sida på klämmorna.Någon som känner igen problemet? ytterst tacksam för svar! Jag vill ju ut och köra!
-
mollan nu skrev 2008-03-12 13:36:04 följande:
Kul att babytrader säljer egna sufletter till bugaboo, synd bara att dom va skitfulaKul idé, men usch..dom va ju jättefula!
Lapptäcke-material nästan... -
www.babytrader.eu väl??Lille Mammsen skrev 2008-03-12 14:32:40 följande:vart finner jag BILLIGAS en cameleon??? dvs inkl. frakt mm -
Ingen som har bild på mörkblå/mörkblå canvas med sittdel??
Har ännu bara sett med liggdel..
Velar mellan den och grå bas/brun top, men svårt är det!
Funderar lite på vilken som är lättast att kombinera med annat..
Vilken färg på åkpåsen skulle ni ta till dessa kombos?
Tack på förhand
-
Jag vet..men kanske lättast att kombinera med alla olika topar man mååååste köpa och sy sen

Stargirl skrev 2008-03-13 11:18:46 följande:Jag skulle matcha åkpåsen med basen. Sen så skulle jag välja brun lr Blå ist för grå. Den känns lite tråkig faktist. -
mollan nu skrev 2008-03-14 14:48:29 följande:
Trevliga! Det är det minsta dom är, personalen är jättesnorkig och otrevlig där enligt min erfarenhet. Tacka vet jag barnbutiken och havenOj oj..kan bara instämma!!!
Helt sjuuukt otrevlig personal där. Eller ok, vanliga butikspersonalen är väl okej, men butikschefen...oooooh vilken stroppa!
Verkligen inte service från den donnan!!!
Har bara otrevliga upplevelsen från den butiken tyvärr.
Håller med om barnbutiken! Och knodd i Stinsen (Sollentuna). -
Ni som beställt från Babytrader.. får man alltid ett kollinummer?
Kommer det via mailen eller kan man se det på "sin" sida på babytrader?
Är det någon som fått vänta mer än 5 arbetsdagar på vagn även fast den funnits i lager? -
Skönt att Pernilla också har det lite rörigt hemma efter barn-röj
OT sorry!! -
bugaboo.com har väl en lista på butiker som säljer vagnarna?yaaniz skrev 2008-03-16 20:36:15 följande:det är sant :) men hur hittar man alla nr till butiker då?
Om jag inte minns helt galet? -
Skumt! Man tycker ju att alla återförsäljare ska finnas med på listan..Lille Mammsen skrev 2008-03-16 22:34:29 följande:Men alla butikerna står ej med...varför?? vet tex 1st butik här i stockholm som säljer men som ej står me på Bugaboo´s lista!