Bugaboo tråden nr 13
Någon som har koll på leveranstider från kidzshop? Beställde lagervaror i måndags och inget har dykt upp än. Måste ha snöhjul för att ta sig ut här. :)
Någon som har koll på leveranstider från kidzshop? Beställde lagervaror i måndags och inget har dykt upp än. Måste ha snöhjul för att ta sig ut här. :)
Ingen som har koll på leveranstid på lagervaror från kidzshop? Jag mailade, men har inte fått svar än. Beställde i måndags 3/3.
Någon som vet en bra och snabb web-butik som säljer vinterhjulen?
Hur förvarar ni era vagnar? Funderar på om chassit kan stå i kallförrådet eller om det är en dålig miljö häruppe där vi har minusgrader.
Stora hjulen framåt och de små låsta, är ett hett tips. Då kan man köra även i snömodd/slask, även om det är rejält jobbigt om man är vek som mig.
Suck. Fortfarande ingen åkpåse eller vinterhjul. -9 här idag och det kommer ligga runt det resten av veckan. :(
Jag har sett flera nya chassi-annonser på blocket och ingen har skrivit något om att chassit skulle vara defekt eller lagat.
Alltså... är det något omfattande bedrägeri med Bugaboo-chassin? Jag ser väldigt många annonser på chassin som bara är använda 1 månad enligt annonserna. Folk begär allt mellan 800-3000:- för dem. Finns det nån anledning till att någon skulle ha ett extra nytt chassi förutom reklamation?
Nu har jag sett ännu en Blocket-annons som säljer det nya chassit. Samma annons som jag tidigare såg, men då stod det inget om att det var fel på chassit och då var anledningen till försäljning att de hade sålt alla andra delar löst till en kompis och fått chassit över. Nu står det i annonsen att det är det kända felet på chassit, dvs de har troligtvis fått reklamera, men ändå ska de ha 1100:- för det.
Lågt.
Tycker nästan att försäljarna skall kräva tillbaka sina reklamerade chassin för det här är knappast säkert för tillverkaren. Folk som säljer chassin som de vet är trasiga.
Suck.
Blir så trött på allt skitsnack om Bugaboo. Det lär knappast vara dyrare att köpa en (1) vagn för hela vagnperioden än att köpa en pansarvagn, en lättare sittvagn och en paraplysulky (3).
De kanske kräver tillbaka de gamla chassina pga folk har varit svin och säljer det trasiga/reklamerade chassit på t ex Blocket.