Bugaboo tråden nr 13
Vi ska komplettera Cammen med en Bee!! Hur ser leveranstiderna ut i Sverige nu?
Vi ska komplettera Cammen med en Bee!! Hur ser leveranstiderna ut i Sverige nu?
Hoppar in o undrar: var ska jag köpa min Bee?? Verkar bara vara Familjetorget som har alla tillbehör jag ska ha (transportväska, sommarsuflett, ev solskydd - ska ha den när vi åker t solen i sommar). Nån som vet? OBS - beställer inte nåt mer från utlandet!
Hjälp mig - var hittar jag Ditten Datten?!
Sorry - läste längre bak o hittade svar på min fråga om Ditten Datten!!!
Åhhhh - beställde en Bee i förrgår (tack f hjälpen THJ) å skulle hämta ut den utan avi men med sändningsnr idag - suck så besviken jag blev när utlämningsstället vägrade...
Jaja, då har jag nåt att se fram emot imorgon!
Kommer den i tusen delar som Camen gjorde?
Men åh så skönt!
Jaaa ni, min historia m PingPong som började m beställning 8 aug är ännu inte slut... fick i veckan resten av grejerna - förutom parasoll så klart - och ett par vinterhjul o adaptrar... men saken är ju den att jag redan fått dessa en gång förut... jag vet inte om de missat detta el om de ser det som kompensation, men i så fall måste jag ju säga att det är värdelös kompensation, vad ska jag med dubletter till??
Roligare är att jag fick min Bee idag!!!!
De små hjulen funkar bra så länge det är hårt och slätt, dvs inget isknaggel. Men så snart det är nysnö eller knaggligt så blir det besvärligt. Jag vet att det finns de som tycker att det funkar bra även då med de små hjulen, och javisst, om det är några få gånger. Men inte om man har riktig vinter, då skulle jag aldrig vilja vara utan vinterhjulen. Vi hade dem med upp även i julas.