Inlägg från: leson76 |Visa alla inlägg
  • leson76

Bugaboo tråden nr 13

Kan inte bestämma mig om jag ska köpa en Bugaboo Cameleon eller en Bugaboo Bee till min 6 månaders. Vad säger ni som har båda?

• leson76

Jag hittar inte adressen till bloggen. Någon som kan klistra in?

• leson76

Jag vill också veta om man kan ha ståbräda till Bugaboo.

Puffar lite för min tidigare fråga. Vilken vagn skulle ni välja om ni skulle köpa endast en av vagnarna till en 6-månaders, Cameleon och Bee?

• leson76
    Kajsan skrev 2008-04-07 19:15:08 följande:
    Ja den är bra, synd bara att den inte funkar på been
    Ok, det avgör saken. Då blir det ingen bee för mig. Kanske ska ta en frog, om ni tycker den är likvärdig cameleon. Kommer ju bara använda ett halvår till så jag vill inte lägga allt för mycket på ny vagn.
  • leson76

Tack för alla era svar!!
    Ska ta mig till butik å känna lite men hoppas få tag i en begagnad ... i alla fall om det blir en cameleon.

Kan man pruta till sig något tillbehör när man köper för ordinarie pris tro? En del levererar ju gratis så lite prutmån borde allt finnas Flört

• leson76
    steffo trish skrev 2008-04-07 20:26:17 följande:
    Leson--> Jag skulle absolut ta en cam! Din lilla e bara 6 mån va? Då kan du ju använda camen i typ 3 år till! Vår tjej är 2,5 och både sitter och ligger som en prinsessa - hon gillar sin vagn jättemycket. Den känns väldigt ombonad och mysig, hon kan sova hela nätter i den!
    Det låter ju super...vet bara inte om jag kommer våga lämna en sådan vagn på dagis sen när det är dags för det..hrm. MEN jag e bra sugen Flört
  • leson76

Nu ska jag beställa vagn!! :) Vilken färg ska jag ta? Kanske ska ta en vagn som matchar Svensk Tenn elefantyg då :)

• leson76
    Mawe123 skrev 2008-04-08 15:44:29 följande:
    Ser att det undrats över att köpa bara sittdelen till en Cam, det går bra från Babytrader, köpte min därifrån för två veckor sedan, med nykundsrabatt och avdrag för liggdelen betalade jag bara 6030:- Men nu har de höjt dollarpriset så jag tror det blir ett par hundra dyrare nu.
    Jag får upp priset i EUR...ska man ändra till USD för att få ner priset?
    Får man med en suflett när betsäller utan liggdel?
  • leson76
    Kajsan skrev 2008-04-08 15:55:54 följande:
    *ångest* Nu har jag lagt ut Camen till försäljning och fått 3 svar, men jag vill ju inte sälja den !Måste jag? Jag har Been,två syskonvagnar och brio sittyn till storasyster,så camen måste åka säger mannen här
    Känns det bättre om jag köper den haha
    Aha.....du behåller Brio Sitty och Been.....det är kanske det man borde göra.
    Själv så funderar jag som sagt att beställa en Cameleon utan liggdel...hrm..

Har själv precis sålt syskonvagnen.....när ska man använda en sådan!? Lille skrutt står på ståbrädan och när jag lämnat honom på dagis vill jag inte gå runt med gigantisk vagn. På helgen har mannen å jag kidsen i varsin vagn....hrmmm
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13