Inlägg från: SoFo89 |Visa alla inlägg
  • SoFo89

Bugaboo tråden nr 13

Åhh jag blir galen!
    Nu har både jag och min mamma försökt att sätta på dom där ringarna på piggarna till sittdelen. Trots att vi båda hänger på ramen och det känns som att den ska gå av så fattas det fortfarande en centimeter innan den går på. Sittplattan är inte nertryckt, vad gör vi för fel?

ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • SoFo89

På tal om handtagen som krånglar, är det någon som på senare tid fått nytt chassi från babytrader? Mailade dom för över tre veckor sedan och har fortfarande inte fått något.. Nu är det inte bara ena sidan som krånglar heller utan båda två och tyvärr blir man rätt låst när man knappt kan gå ner för en backe (så lätt är det nu) utan att handtaget glider upp.

• SoFo89

AsfaltsBlomma, jag har sett rosa med orange! Det passar faktiskt väldigt bra ihop, men det är inget att ha om man gillar lite mer dämpade färger
    Båda var dom nya färgerna..

• SoFo89

Nu är jag ARG!
    Fick hem mitt nya chassi igår då handtaget gick sönderpå det andra, packade upp det idag och tänkte för säkerhets skull pröva att dra i handtaget på det nya chassit och vad händer? Jo det är exakt samma problem med det och det ärinte ens använt. Har inte bugaboo försökt att åtgärda problemet?

• SoFo89
    WilliamNellyJamie skrev 2008-03-28 12:57:04 följande:
    vart har den gått sönder?
    Handtaget släpper fast man har "låst" det.
  • SoFo89
    NileNile skrev 2008-03-28 14:09:18 följande:
    Hur testar man snabbt om det är ett som kommer gå sönder. Har precis fått hem min och bebbe ligger på bakning ännu.
    På första chassit så kom det inte förrän efter ett par veckor men nu var det ju redan så. Tryck in snap fästena och sen prövar du att dra upp handtaget, håll i chassit så att du försöker dra isär det. Oftast är det bara på högra sidan som det åker upp!
  • SoFo89
    Stargirl skrev 2008-03-28 14:53:21 följande:
    Men du vet ju inte om vagnen du har fått kommer från samma serie lr liknande.Det kan ju varit ur samma leverans från Bugaboo som den förra du fick.
    Absolut, men babytrader borde ju kolla upp sånt och inte fortsätta skicka ut vagnar som kommer ifrån samma leverans. Det är ju trots allt många som har samma problem.
  • SoFo89
    Stargirl skrev 2008-03-28 15:00:11 följande:
    Håller med.....mitt chassi är tipptopp inköpt i Januari så det kan ju inte gälla alla.
    Skönt att veta att inte alla är sånna. Kollade upp när dom var gjorda och det första var gjort i september och den andra december så dom är ju trots allt inte gjorda samtidigt.
    Stella81 skrev 2008-03-28 15:04:56 följande:
    Ja, vad störande att de inte testar själva innan de skickar ut. Jag mailade igår om det problemet eftersom jag upptäckte igår att det glider upp och vi har inte använt vagnen ännu. Fick du skicka tillbaka det gamla?
    Nej jag behövde inte skicka tillbkas det som tur är! Men dom lär väl börja fundera på om jag försöker snuva på mig några extra snart
  • SoFo89
    Kajsan skrev 2008-03-28 16:40:45 följande:
    men nu var det väl inte Babytrader hon hade beställt ifrån?
    Nu förstår jag ingenting, vem då? Jag har i alla fall beställt från babytrader.
  • SoFo89
    myrslok skrev 2008-03-29 13:26:06 följande:
    En fråga till er som har camen åker ni baklänges när ni åker uppför i rulltrappan? är det krångligt?
    Jag åker alltid baklänges och det är inte ett dugg krångligt, föredrar det framför att stå med någon annan vagn(eller buggan) framlänges. När man väl fått in snitsen så är det lätt
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13