Bugaboo tråden nr 13
Hej, är det nån härinne som har en Bee med åkpåse till, gärna bilder, funkar det bra?
Hej, är det nån härinne som har en Bee med åkpåse till, gärna bilder, funkar det bra?
Hej, skulle någon vilja hjälpa mig att mäta avståndet mellan fram- och bakhjul på Cameleon. Vill jämföra med min Bee, lite svårt att ta sig av bussar ibland, då hjulavståndet blir för kort, men det kanske är busschaufförens fel och inte vagnens ![]()
Ah hittar inte inlägget, vem var det som köpt en Cam via Babytrader utan liggdel?
Snälla hjälp mig nån ![]()
Tack snälla
Är så sugen på en Cam, har en Bee, är det onödigt att byta?
vågar man köpa en Cameleon nu med tanke på alla fel?
Har man rätt till ångerköp om man köper vagn via nätet från Sverige eller Europa? Förutsatt att man inte använt den då, men man måste väl ha rätt att montera ihop och känna och klämma?
Är det nån härinne som kan svara på en fråga, eller är alla ute i solen. Jag har en Bee,men irriterar mig på att man "fastnar" när man ska över lägre trösklar och andra "hinder". Funderar över om jag gjort fel som har Bee som enda vagn till sonen på 1½år...
Ni som har Cameleon eller Gecko har ni samma problem när ni ska över trösklar osv. Hur är det att köra på kullersten?
Vad jag funderade över är ju att den marknadsförs som en resevagn. Därför är den kanske inte avsedd för daglig användning?? Undrade egentligenom det är bättre att skaffa en Cameleon, om den är lättare att ta sig fram i kullersten, avrinningshål (eller vad det heter) och trottoarkanter.
Azel - det är väl dagens I-landsproblem
men jag tycker att jag har svårt att komma över kanter och gropigheteri vägar pga av de små hjulen, tycker också att det är ganska svårt att vinkla vagnen så att man har framhjulen i luften om man ska upp för en trottoar eller liknande. Det kanske är en vanesak, jag har inte använt vagnen så mycket heller. Kan vara undanflykter för att köpa en Cameleon oxå ![]()