Bugaboo tråden nr 13
Måste man ha plus för att kunna lägga upp en bild i bildtråden?
Har tyvärr inte det, men någon vänlig själ kan kanske lägga in min bild på vagnen i bildtråden
Måste man ha plus för att kunna lägga upp en bild i bildtråden?
Har tyvärr inte det, men någon vänlig själ kan kanske lägga in min bild på vagnen i bildtråden
Nu kanske mina bilder syns, sorry.
Någon som har lust att lägga in bilden på min vagn i bildtråden? Jag saknar plus. Bilden finns i mitt galleri.
Är det någon här som har ett offwhite parasoll? Funderar på att beställa ett sådant, men har inte sett det på någon bugga än.
Blir det alldeles för ljust med ett i offwhite kanske? Det var någon här inne (minns inte vem) som upplevde att den offwhita klädseln blev alldeles för ljus för barnet, men det kanske är skillnad på klädsel och parasoll.
Mamma2003: Tack för hjälpen
Någon som vet om insidan på parasollet (offwhite) har en silvrig insida?
Jag har tänkt köpa ett parasoll till vagnen, men har svårt att bestämma mig för vilken färg jag ska ha.
Jag har en cam sand/brun med extra klädsel i denim. Har funderat på ett parasoll i offwhite, men har läst här i tråden att nåns barn blev helt bländad av toppen i offwhite och undrar då om det blir likadant med parasollet.
Annars är jag inne på sand.
Vilken färg tror ni skulle bli snyggt till sand/brun sand/denim.
Puffar för min fråga på sidan 511 längst ner ang färgval på parasoll. Help me!!!
Frågar för tredje gången nu efter smakråd på parasoll till min sand/brun cameleon. Har även en extratopp i denim och funderar på att köpa en topp i offwhite också nu till sommaren.
Vad skulle ni köpa för färg? Velar mellan sand och offwhite? Bländar offwhite mycket? Läste att någon annan skrev att hennes bebis inte kune sova i vagnen för att det för ljust.
Tack för svaren, det blir nog ett sandfärgat parasoll.
Tänkte passa på att beställa en åkpåse också till hösten och vintern. Men vilken färg då?
Funderar på brun eller sand, men kan inte bestämma mig.
Vet ni om det kommer nya färger på åkpåse senare i år?
Frågar igen. Se fråga på sidan 539.
Nu har jag beställt ett sand parasoll, sand åkpåse och en offwhite topp från Kidzshop