Bugaboo tråden nr 13
någon som vet när sommarsufletten (heter breeze någonting har jag för mig) kommer med kanvastyg istället för fleece tyg?
någon som vet när sommarsufletten (heter breeze någonting har jag för mig) kommer med kanvastyg istället för fleece tyg?
någon som vet när sommarsufletterna breeze komme med canvas tyg istället för fleece?
sofo- åh tack! kommer de komma i klarblått också? (eller tycker nästan att nya klarblåa färgen är turkosblå)
ni vet säkert redan detta, men de har ju rea på simpleworld.30-70% (mest 30%), bla på lite bugaboo grejer som toppar etc
såg en demin och så lite andra blandade färger. köpte ett blått bugaboo parasoll, fanns bara ett svart o grått kvar sen....
såg dock inga bugabooåkpåsar....
en fråga till er bugaboo proffs, jag har en cameleon från förra året med deminklädsel. köpte en sunny breeze canapy idag i fleece material, men när jag la på den över jeans sufletten bara för att se hur det ser ut, så ser jag att sunny sufletten är mkt mkt mindre. ska det vara så?
Ni som sytt egna sufletter och sittdelar etc, vad är enklast att sy? hur har ni gått tillväga?
livrädd med stil. tack du har nog rätt, ska be min man byta suflett när han kommer hem!
ni som behövt byta ut chassin, är det nya modellen ni har köpt? vart har ni köpt den? låter ju jättedåligt tycker jag!
elims- om du bor i stockholm o har vägarna förbi simpleworld så såg jag att de har deminklädseln på rea till 30%.
har för mig att det var ngn här inne som undrade om simple world hade kvar ngt bugaboo klädsel. var inne idag och de har kvar gul fleece klädsel och även beige. sen hade de ngn röd sommar fleece suflett och om jag inte såg fel ngn deminklädsel kvar också!
usch va mkt probelm det verkar vara med nya buggan! När började de sälja den nya modellen som krånglar? Är det handtaget som åker upp fast man har låst det? Köpte en bugga förra sommaren, men har tyvärr ej fått använda den än...blir ju orolig att det ska vara ngt fel på den....
tulle17- vart ska man skicka det gula kortet.vart hittar man det gula kortet förresten? hörde att man kan registerera på nätet och det har jag inte gjort än.......
hittade mitt garantikort, men det är ej gult. sedan finns det ett kurvert som är förtryckt till USA....Är det detta man ska fylla i? går det lika bra på nätet?
tycker absolut ni ska skriva ett seriöst brev/mail till VDn och säga att ni trodde att bugaboo stod för kvalitet men det här är ju skandal! och sedan kan alla som haft problem skriva sitt namn!
dunffla- nu har jag också registrerat vagnen....