• ZAFT

Bugaboo tråden nr 13

Hej hej alla bugga älskare
    Jag beställde min bugga från babytrader förra året och skulle gå in på deras sida nu men jag vet inte om jag har rätt adress eller om de ändrat andressen. Jag skrev alltid www.babytrader.de men nu går en in på www.babytrader.eu . Är det samma sida? Ser ju helt annorlunda ut och kan man fortfarande få rabbaten på 50 euro?

• ZAFT

Hej alla bugga lövers!
    Tänkte bara höra när ni bytte till sittdelen?
    Står ju att man ska vänta tills de är sex månader men min lilleman verkar redan sugen på att börja sitta.

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
  • ZAFT

Sådär nu har jag bytt till sittdelen, och han verkar mycket nöjdare. Frågade i tråden förut och det verkade som om man kunde byta vid fyra mån trots att det rekomenderar sex

Våran lillkille blir så störd av solen nu när vi varit ute och sufletten räcker inte till många gånger. Iof så gick täckte sufletten mer nu till siddlene men man ibland vill man ju ha den uppe så han ser Någon som har bugaboos parasoll och tycker att det är bra?

• ZAFT
    twinstar skrev 2008-04-25 00:20:57 följande:
    Ja! Supernöjd. Går att vinkla och ställa i alla riktningar och är lätt och smidigt att sätta på och ta av!Bättre än de billighetsvarianter jag sett i affärer.
    Ah då ska jag ta och beställa ett sånt

Ang ligg och sittdel så pallrade jag oxå upp med kuddar i liggdelen men min lilleman blev inte nöjd ändå så jag bytte till sittdelen (an är fyrra månader snart) och den kan man ju ha i liggläge/lite liggläge så då blir det egentligen ingen större skillnad motför om man pallrar upp med en massa kuddar förrutom att jag tycker att han ser bättre
  • ZAFT
    Preciouss skrev 2008-04-25 10:21:48 följande:
    En fråga!Remmarna som hänger från liggdelen vad ska man med dom till? Och kan man inte "gömma" dom istället för att de ska hänga dinglandes?Samt dödmansgrepp remmen, hur döljer man den?
    Det finns små fack på liggdelens sida där du kan stoppa in remmarna.
  • ZAFT
    Preciouss skrev 2008-04-25 10:26:36 följande:
    Ok, tack!Vet du vad dom är till för?
    Du ska använda dem sedan för att spänna fast under sittdelen
  • ZAFT
    Preciouss skrev 2008-04-25 10:33:45 följande:
    Jaha, varför tänkte jag inte på det :) Vet du vart ja gömmer dödmansgrepp remmen?
    Hihi man kan inte tänka på allt
    Dödmansgrepp remmen?  vad är det för nått?
  • ZAFT
    Preciouss skrev 2008-04-25 10:44:51 följande:
    Remmen som hänger rakt ner i mitten av handtaget där man håller.
    Ah näe den vet jag inte hur man gömmer, det enda sättet att få bort den är väl att klippa bort den. Men den är ju rätt bra å ha tycker jag
  • ZAFT
    Shoegirl skrev 2008-04-25 10:55:57 följande:
    Jag tyckte den var skitbra att ha när jag halkade omkull i en nedförsbacke förra vintern.Ont som f-n gjorde det. Men jag fick tag i vagnen.
    Ja samma här Nu innan båren kom så hade jag altlid remmen på mig då det var halkigt ute. Sedan tycker jag den är så bra att kunna hålla i och dra fram och tillbaka om man sitter ned och ska "gunga" vagnen lite.
  • ZAFT

Tänkte beställa ett parasoll men kan inte bestämam mig om färgen. Har svart och brun canvas topp och mörkgrå bas. En orange åkpåse. Har funderat på ett rött kanske? eller ett orange?... eller kanske ett gult... eller ja vet inte  Eftersom vagnen i övrigt är lite färglös
    Vad tror ni vilken färg ska man ta?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13