• lewwe

Bugaboo tråden nr 13

Kan ni inte lägga in lite fler sköna bilder på Bee? Har fått ett starkt sug efter den, men måste övertyga mannen som inte är lika förtjust ;)

• lewwe

Tror ni erfarna buggafans att det är jättestor skillnad på att köra en bee eller någon av de andra på stranden. Kan tänka mig att bee inte går att köra alls typ, men gör de andra det??? Tänkte skaffa mig en bee, tycker det verkar va en perfekt vår och sommarvagn men det med stranden grämer mig lite....

• lewwe

Lourdes, hur trivs du med din Bee?? Saknar du att det inte finns båge? Hur är den att köra på ojämnt underlag? Jag ska köpa en extra vagn och kan inte bestämma mig för vilken. Skulle helst vilja ha en Bugga av något slag. Jag har nu en UJ men vill kunna ha min lilla tjej vänd mot mig. Tacksam för svar, jag blir lite smått galen av att inte kunna bestämma mig!!!! Vilka problem alltså....

• lewwe

Tack för svaret!! Får se hur många sömnlösa nätter jag har framför mig innan jag bestämt mig..... skulle vilja ha en frog men är ju så svåra att få tag i!

Lourdes skrev 2008-04-25 20:05:06 följande:
  • lewwe

En fråga? Hur funkar det med kläsel till cameleon? Säg att man bara har stolsramen behöver man då sittdelsbas, toppklädsel, suflett? Jag och en vän har haft en disskusion om detta och jag tänkte att ni här vet nog svaret på frågan??

• lewwe
    Kajsan skrev 2008-04-26 22:20:12 följande:
    Basen är ju sittdel eller /och liggdel samt varukorg.Toppklädsel köper man i paket om 3 delar, sittdelstyg, suflett och liggdelslock.
    Ok, då är det alltså sitt/liggdel varukorg och toppklädsel! Tack!
  • lewwe

De chassina som har det klassiska felet på höger sida att snapfästet släpper, går de att använda ändå? De är inte farliga att de lossnar helt eller hur funkar det?

• lewwe

Hur många av er kommer ha fleece top på vagnen i sommar?? Är det helt fel eller det kan funka?

• lewwe

Kan ni inte visa lite sköna bilder på grå bas och rosa topp, eller röd topp? Tack på förhand :)

• lewwe

Vilken fin suflett. Hur mycket tyg behöver man för att sy en??? Tänkte beställa tyg på nätet men svårt att veta när jag inte är så sykunnig ( är inte jag själv som ska sy, som tur är).

Duntoffla skrev 2008-05-01 20:13:18 följande:
     Tackar här! (försökte svara i din GB men kommer inte in...) Tyvärr tog sufletten ett tag att sy mest beroende på att det var den första och jag är kass på att sy. Nästa kommer nog att gå smidigare
  • lewwe

Tack för hjälpen!!!

Duntoffla skrev 2008-05-01 21:05:11 följande:
    Sen går det åt kantband och resårsnoddar till att hålla fast sufletten
  • lewwe

Det är inte så vanligt här som jag bor, Kristianstad, Skåne. Här är det väldigt blandat med vagnmärke. Urban jungle är nog vanligare än Bugaboo!!

leson76 skrev 2008-05-02 14:13:01 följande:
    Bugaboo är verkligen inte direkt dyrare än t.ex Brio. Ser man sen till andrahandsvärdet tjänar man på att köpa Bugaboo. Det skulle vara intressant att se hur stor marknadsandel Bugaboo har nu. Det tar nog inte lång tid innan de har 50% av den svenska marknaden. Tycker var och varannan har en Bugaboo numera.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13