Inlägg från: karisa |Visa alla inlägg
  • karisa

Bugaboo tråden nr 13

Funderar på en Cameleon. Jag har en 1,5-årig tjej som är stor, drygt 86 cm men det var skönt att läsa att flera har köpt en Cameleon till sina lite större barn. Hur stora (långa) har era barn varit när de inte får plats längre i vagnen?

• karisa

linda23: vi har en brio nova och har nyss köpt en brio race som jag verkligen inte gillar.

• karisa

finns det någon snäll bugabooägare som skulle kunna hjälpa mig med några mått på sittdelen. hur bred är den och hur lång är ryggen? tack på förhand!

• karisa

gör ett nytt försök snälla:

finns det någon snäll bugabooägare som skulle kunna hjälpa mig med några mått på sittdelen. hur bred är den och hur lång är ryggen? tack på förhand!

• karisa

jag är så lycklig! har idag inhandlat en cam! Nu är jag en av er! Men jag måste fråga! Enligt försäljaren (som hänvisade till instruktionsboken) ska man inte ha en skötväska hängande på styret. Har ni det ändå!? Hur ska man förhålla sig till det?

• karisa

köpte en bugga förra veckan, så underbar att köra! Undrar om handtaget. När jag kör den i trappor glider handtaget upp på höger sida. så ska det väl inte vara på en vagn för nästan 9000:-. Är grymt besviken.

• karisa

men visst är det dåligt på en sån dyr vagn och om det funnits ett tag borde de väl utveckla en bättre konstruktion?

• karisa

min dotte är 89 och väger 14 kg sitter och sover hur bra som helst i camen!!

• karisa

tänkte fråga lite om skötväskor, såg att ni var inne på det! När jag köpte min cam för två veckor sen sa säljaren att man inte ska ha skötväska på den. Har ni det och vad har ni för skötväskor som är bra. Själv har jag en skip hop duo men jag tycker inte den hänger så bra.

• karisa

ni som syr och stylar era buggor så snyggt, hur gjorde ni överdraget till bågen( vad heter delen egentligen)? Den barnet håller händerna på. Bra fråga förresten, vad kallar ni den? (även ni som inte syr...)

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13