Inlägg från: Finasteunge |Visa alla inlägg
  • Finasteunge

Bugaboo tråden nr 13

Vet inte vad vilka färjer ja ska ta.
    Ska ha brunt och sand i alla fall men vet inte hur.

Antingen Brun/sand eller Sand/brun

Jesper 070816
  • Finasteunge
    Hannnas skrev 2008-03-05 08:53:55 följande:
    Jag skulle välja sandbas och brun topp av den anledningen att man kan få en ljus vagn på sommaren, sandbasen passar till alla topfärger, sen tror jag man tröttnar mindre på sand Jag har sand/brun i mitt galleri, liggdelen
    Precis det var så ja tänkte ta den :D
    Jesper 070816
  • Finasteunge

Va i hagsätra ida åå jag är helt kär i vagnen nu. =D blir å sälja vagnen ja har nu.. blir i alla fall en sand/brun såå snygg =D

Jesper 070816
  • Finasteunge
    Hannnas skrev 2008-03-05 19:18:34 följande:
    Kuul o du såg kanske att varukorgen är svart undertill, och har ett material som är superlätt att torka av tänkte på det när vi pratade om sandbasen igår
    Ja jag såg det. :D Och hon i butingen sa att man bara kunde gå förbi en bensin station me och ta deras slang och spola av =D skit skönt ju =D
    Jesper 070816
  • Finasteunge

Hallu..

Ja ska köpa mig en bugaboo antingen i slutet av april lr maj har inte bestämt mig riktigt än.
    Men tänkte köpa den på spralliga barn i hagsätra.
    Den dan ja tänkte åka och köpa den så tänkte ja åka komenalt dit tror ni att dom sätter ihop vagnen där lr??

Jesper 070816
  • Finasteunge
    Skye skrev 2008-03-21 20:36:13 följande:
    Blir fleecen mycket varmare än canvasen på sommaren?
    Jag undrar me det. Ska införskaffa en bugga till Sommaren.
    Jesper 070816
  • Finasteunge

hallu..

måste bara kolla. ska åka komenalt å köpa bugaboo snart så fort ja fått min nuvarande vagn såld.
    Är det någe stora grejer man får me eller får allt plats i varukorgen?

Jesper 070816
  • Finasteunge

Ska snart införskaffa mig en bugga och undrar det där med styret att det vikar när man går. är det nått man tänker på lr är det nån som stört sig på det?

Jesper 070816
  • Finasteunge
    mollan nu skrev 2008-03-25 20:53:25 följande:
    många undrar över glappet i handtaget. Står väl i bloggen?Grattis till valet av en supervagn! Det ska var så, det är en del av fjädringen. Hade handtaget varit stumt hade man nog stört sig på det. Man hade känt var enda sten på backen tror jag.
    Tack..
    ja var och tittade på den i helgen i heron city vart helt såld sonen satt som en prins i den =D Sambon tyckte att den va snygg me. =D
    Och skön att köra.
    Jesper 070816
  • Finasteunge
    SmillaMilla skrev 2008-03-27 12:36:03 följande:
    La in lite bilder i bildtråden på min nya suflett. Gjord av ett katvig påslakan set
    Skit snygg suflett =D
    Jesper 070816
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13