Inlägg från: myHappiness |Visa alla inlägg
  • myHappiness

Bugaboo tråden nr 13

Hej!
    Ska beställa en cam då de har bra erbjudande på babytrader för årets modell med röd bas. ca 6700 kr inkl frakt. TIPS. Tänkte ta svart canvas men även denim topptyg. Undrar om någon här ha bild på röd bas med denim top? Eller alla denimbilder är välkomna!

• myHappiness

Då kanske jag blir först med sån combo. Hoppas den kommer fort. Fast jag har långt kvar till bebis. Ha ha, får lägga en nalle i och köra runt. Kommer med bild när skönheten anländer! Röd bas, denim top!

Vilka åkpåsar passar bra i liggdelen?

• myHappiness

Vad är bästa priset ni hittat på cameleon? Både i butik o på nätet, men då inkl frakt?

• myHappiness

Vilket är bättre, bugaboos egna åkpåse eller lodger bunker? Ska främst ha den i liggdel?

Vad tycker experterna här inne?

• myHappiness
    myHappiness skrev 2008-03-27 22:55:35 följande:
    Vilket är bättre, bugaboos egna åkpåse eller lodger bunker? Ska främst ha den i liggdel?Vad tycker experterna här inne?
    puffar min fråga
  • myHappiness

Ni som har beställt från babytrader!
    Min vagn skickades den 28:e, när tror ni att den kommer fram? Hur många dagar tog det för er?
    Kommer de hem och ringer på eller får man avi från posten?

Längtar så...

• myHappiness

Jag tycker brun bas med denim top måste ju vara skitsnygg.

• myHappiness

Har min vagn fastnat??? Den kommer ju ingenvart.

28.03.2008
    16:32 0512
    Rijssen (NL)
    Einrollung

28.03.2008
    22:12 0052
    PK Best (NL)
    HUB-Durchlauf

Sen har det inte hänt nåt. Har ni kunnat spåra den hela vägen, eller slutar spåren då den anländer till sverige. kollinr kanske görs om då till ett svensk?

• myHappiness

mollan nu skrev 2008-03-31 20:47:01 följande:

vår vagn gick av misstag till england en sväng innan den kom hit. MInns inte datumen men det var först en reg i holland, sen en i danmark dagen efter. Samma kväll var vagnen ankomstreggad i england. Dagen där på ringde jag babytrader och frågade vad som hänt. Lite tjabbel och två dagar senare var vagnen registrerad i Holland igen. Sen hände inget förrens samma dag jag fick vagnen, då kom det upp gamla registreringar på postens hemsida. Prova sök där, det stårhur man ska göra för att använda utländska kollinr.Totalt tog det 7 vardagar att få hem buggan.
    Tack, hittar dock ingen info på postens sida om hur man kan söka. Där står bara att nr ska börja med två bokstäver. men jag har bara siffror.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13