Inlägg från: majo78 |Visa alla inlägg
  • majo78

Bugaboo tråden nr 13

Kikar in här som nybliven bugga-ägare (igen)

Sitter och funderar på en ny skötväska och gillar verkligen Petunia Pickle Bottom väskorna. Är det någon här i tråden som har en sån och vad tycker ni om dem?
    Var kan man köpa? Blir det billigare att beställa från USA t ex?

Mamma till världens finaste Alva 061116
  • majo78
    thj skrev 2008-05-02 22:23:46 följande:
    Grattis till ett superbra vagnvalvad har du för färger*nyfiken*Kram
    Brun bas och rosa canvas Glad
  • majo78
    Duntoffla skrev 2008-05-03 09:10:27 följande:
    Grattis! Jag har en Petunia på gång men tyvärr inte hemma än. De är verkligen snygga! Däremot får jag för mig att de inte är så stora dvs ryms lika mycket som ex en Skip Hop. Men det återstår väl att se. Har du spanat in någon speciell? Vet att de finns på Barnbutiken att kolla på om du vill klämma på en
    Var och klämde på en Petunia på SoCute idag, dom är verkligen superfina!
    Men jag beställde nyss Skip Hop från kiwikid, brun saddlebag och brun duo deluxe.
    Det får duga Skrattande Vi använder inte skötväska så mycket längre så då tror jag saddlebagen blir perfekt!
  • majo78
    Duntoffla skrev 2008-05-03 17:21:45 följande:
    Åh, har de såna där med? Det har jag missat! Skip hop är ju helt ok. Gillar att det är fack på utsidan (har en svart duo) Funderar på att sälja den men det är kanske bra att spara om man byter färg på Buggan.
    Har också en Skiphop som jag varit väldigt nöjd med så vi får hoppas detta blir bra nu Glad

Vagnen är på väg så snart får jag rulla bugga igen! Som jag saknat det!!! Flört
  • majo78
    Duntoffla skrev 2008-05-03 18:24:13 följande:
     Var har du köpt den?
    Kidzshop.
  • majo78

Kikar in med en liten fråga. Jag skulle vilja ha en sittdyna till min cameleon, finns det några andra än ditten datten som passar?

• majo78
    thj skrev 2008-06-01 15:10:46 följande:
    OTH passar ocksåKramizz
    Tack för svaret!
  • majo78
    Kajsan skrev 2008-06-01 15:28:31 följande:
    Ditten och Datten är ju hemsydda kopior på OTH?
    Ok, då vet jag. Har aldrig sett en OTH sittdyna men det blir nog ingen sån. Får komma på nåt annat helt enkelt.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13