Inlägg från: AnniPanni |Visa alla inlägg
  • AnniPanni

Bugaboo tråden nr 13

Är den nya travelbagen värd sina pengar?

Håller på o väljer melan den "gamla" o den nya - inte riktigt hajjat skillnaden på de heller men priset skiljer ju ändå med 500kr. Är det så sor skillnad att det är bättre att köpa den nya, någon som vet?
    Ska iväg på semester o buggan får hänga med på planet så man vil lju gärna ha den så skyddad som möjligt

• AnniPanni

ah var det så enkelt . Då får det bli den nya travelbagen då, man har ju tillräckligt att bära ändå med tre barn under 6 år o _massor_ av resväskor

• AnniPanni

Ni som köpt ifrån babytrader: hur är det med reklamationer osv. Fungerar det bra eller?

Vart så himla inspirerad av den här tråden att det får bli en ny cam .

• AnniPanni
    stjernan skrev 2008-04-01 10:21:44 följande:
    Jag köpte min cam från babytrader i januari. Hade strul med chassit (det "vanliga" felet med att handtaget åker upp på höger sida) och reklamerade det. Fick nytt chassi efter 3 veckor och behövde inte skicka tillbaka det gamla. Så jag tycker det har funkat bra och vad jag kunnat läsa mig till här i tråden så har det funkat bra för de flesta som haft samma problem.
    Vad bra! Det var just chassit jag tänkte på
  • AnniPanni

Hmm det är ju farligt att läsa här ju.. ja för plånboken i alla fall . Av en "slump" så är det visst en grå/svart cam på väg hem till mig nu *oops*.
    Mannen som inte gillar starka färger på vagnar fick välja den här gången o valde grå/svart men å andra sidan så råkade det ju hänga med en rosa sommarsuflett i beställningen. Får börja lite försiktigt med den så att han hinner vänja sig .

Synd bara att det inte finns  olivgrönt! Vore ju riktigt snuggt ihop med den rosa sufletten ju

• AnniPanni
    artan060914 skrev 2008-04-03 14:13:53 följande:
    Nu är min vagn reggad i Malmö så den kan nog komma imorgon iaf Jag bor i STHLM.Överlycklig!!!
    Härligt!

När beställde du?
  • AnniPanni
    Thats me skrev 2008-04-03 20:39:22 följande:
    åhhh tjejer:) jag har löst ett stooooooooort problem -s-funderade ju på en sylky jag kunde ha i depån på tävlingar (motocross) men hitar ingen jag vill ha -s-men fick en bright light ide nu -s-jag skaffar vinterhjulen till min bugga:))då e ju hela problemet löst ju:)OHHHHHHH så smart jag va nu väl-s-
    Smart .

Hehe var tvungen att visa ditt inlägg för sambon som hitills är lite skeptiskt till buggan just då vi är i terräng (motorcross även här) så nu skulle han iväg o köpa vinterhjulen
  • AnniPanni
    Thats me skrev 2008-04-04 08:30:24 följande:
    ja där se du -s- ibland glimmar det till där uppe -s- jag har ju dessutom tryckt honda + vingen på sidorna av sufletten och The power of dreams mitt på sufletten -s- så nu e vagnen total -s-
    Häfftigt Men den iden hålle rjag nog ifrån sambon. Här är det jag som "pimpar" vagnar så får han "pimpa "bilarna/sina crossar .
  • AnniPanni

UV skyddet eller bara parasoll i spanien till en 4½ månaders?
    Jag har bestäät parasollet redan o en sommarsuflett men det kanske är en ide att beställa UV skyddet också?

• AnniPanni

Ni som beställt ifrån Babytrader, hur långt leveranstid blev det?
    Pengarna är dragna ifrån mitt konto men jag får inga svar på mina mail

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13