Inlägg från: Jenny N |Visa alla inlägg
  • Jenny N

Bugaboo tråden nr 13

Hej, tänkte höra med er experter, är lite sugen på  en bugaboo camelon nu i sommar, men frågan är om min dotter är för stor? Hon är 2½ år, men liten, 86 cm lång och väger 13 kilo, vad tror ni, kan hon sitta ordentligt i en camelon?
    Eller får jag helt enkelt överge tanken på att någonsin ha en bugaboo?(sista barnet)
    Tänkte i så fall sälja hennes uj och ha bugaboon över sommaren för att sen bara ha en enklare vagn typ en sitty till hösten när vi ska ut på långpromenader.

• Jenny N

Är det någon som kan tipsa om en bra nätbutik i USA?
    Grannen ska dit i maj så jag tänkte skicka vagnen till henne så hon kan skick den vidare hit. Något man bör tänka på? Är det bättre om vagnen ser använd ut? Typ tar och rullar den ute lite så den inte ser helt ny ut. Tänkte om den fastnar i tullen.

• Jenny N

Har ni några bra siter i USA som säljer bugaboo? Gärna en sida med snabba leveranser.
    Ska skicka den till en kompis så får hon skicka den vidare. Någon som skickat vagn från USA, vad kostar frakten ungefär?
    Jättetacksam för svar!

• Jenny N

Hej, någon här inne som beställt vagn från kidzshop?
    Om vagnen finns i lager hur snabbt har ni då haft den hemma?

• Jenny N

Hej på er. Någon som vet om bee har högre ryggstöd än cameleon?
    Fick hem min cameleon förra veckan men funderar redan på att byta då det känns som min tjej är i största laget för cameleon. Har ingen möjlighet att åka och testa i affär så om någon vet eller kan mäta hur högt ryggstödet är på bee så vore jag jätte tacksam.

• Jenny N
    Jenny N skrev 2008-05-22 08:04:53 följande:
    Hej på er. Någon som vet om bee har högre ryggstöd än cameleon? Fick hem min cameleon förra veckan men funderar redan på att byta då det känns som min tjej är i största laget för cameleon. Har ingen möjlighet att åka och testa i affär så om någon vet eller kan mäta hur högt ryggstödet är på bee så vore jag jätte tacksam.
    Puffar för min egna fråga =)
  • Jenny N
    thj skrev 2008-05-22 12:34:58 följande:
    HejSnabbt mätt för jag ryggstödet till 57-58 på beeKram
    Tack tack! Ska jag mäta camen när jag kommer hem.

Kram!
  • Jenny N

Nu måste ni hjälpa mig, fick en resa i morsdagpresent och inser att jag behöver byta till en mindre/lättare vagn, blir att sälja camen, haha efter 1 vecka, men vad kan man sätta för pris på den?
    Är alltså 1 vecka gammal, sandfärgad med rosa toppklädsel, rullad ute 2 gånger, liggdelen är oöppnad, enda tillbehöret är en mugghållare. OBS INGEN ANNONS!!!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13