Inlägg från: Mi Vida |Visa alla inlägg
  • Mi Vida

Bugaboo tråden nr 13

Hejsan! Har precis beställt en bugaboo cameleon demin från www.barnvagnspalatset.se för endast 7995 I butik skulle den gå på 9400 så det känns som jag gjort ett kap! Tror sidan är rätt ny. Billigt för att vara från Sverige faktiskt! Så det är ett tips till er som funderar på att köpa ny vagn. Fraktfritt var det oxå..Kan iof inte lova att allt funkar som det ska men jag hoppas ! Hoppas bara vagnen är så bra som jag har hört nu då Trevlig helg på er alla!

• Mi Vida
    Svar på #1071
    Kolla in! Dom har frog i alla fall Jag tycker sidan känns rätt seriös så vi chansade lite och beställde..
  • Mi Vida

Menar du begagnade? Hehe nä det är det inte men om dom beställer fån usa eller inte har jag inte koll på..dom beställer direkt från leverantören så dom slipper massa dyra lagerkostnader så därför kan dom hålla låga priser! Får väl se om det kommer nån vagn..har ju inte betalt i förskott eller så så jag har väl inget att förlora

• Mi Vida

Stargirl! Jag är inte så insatt i allt sånt där men det är väl bara att vänta och se. Har kollat runt rätt mycket innan beställningen och villkoren verkar ju vara exakt som att beställa på alla andra sidor som folk köpt sina vagnar ifrån!
    Så lugn och fin det är ju inte direkt du som har beställt vagnen eller hur

• Mi Vida

Haha! Ni var ju verkligen insatta i det här med bugaboo..Jag är ju helt ny så jag har ju ingen koll!! Det verkar som om beställningen uteblev och jag fick adressen till hon natali istället!! Jaja! Gjorde ju ett försök i alla fall..får väl bli i butik istället för jag ska ju bara ha den så är det! TACK för era svar!!

• Mi Vida

Pratade precis med hon som hade webbutiken!! Är starkt imponerad över eran kunskap om detta! Ordern kommer att raderas som den aldrig har funnits och webbbutiken ska tydligen tas bort! Jaja där ser man å jag som trodde att vi skulle komma undan billigt
    Ha det så bra alla. Hör väl av mig om jag har några frågor om vagnen för här är ju tjejerna med stenkoll! Tack alla

• Mi Vida

hej alla bugaboofantaster!!
    Jag har en fråga till er. Har köpt en bugaboo cameleon till min bebbe som kommer till oss i slutet av Juni
    Nu är det så att vi ska åka upp till Norrland i några veckor i sommar och vill ju så klart ha vagnen med oss..
    Så nu undrar jag vad ni tror om flygresan..vågar vi ta med oss vagnen på flyget utan att den blir förstörd? Nån som har nåt bra tips på hur man kan packa den? Någon som har skickat den på flyget och hur gick det ?
    Vi kan ju ta tåget men det tar 16 timmar medan flyget går på 2,5 timme..
    Är glad över alla tips jag kan få!
    Tack på förhand!

• Mi Vida

FL Lisa skrev 2008-05-06 17:00:55 följande:

lennanjag har en bugaboo och har dessutom mina föräldrar och syskon uppe i Gällivare så jag har varit upp 3 gånger med vagnen...alltså 6 flygresor. Det har aldrig varit några problem...dock har jag bugaboos resebag som jag packar den i
    Jaha! Visste inte att det fanns en speciell resebag! Ska ja kolla upp Tack för svar!
  • Mi Vida

Min sambo sa innan vi gick in i barnvagnsbutiken att vi skulle köpa en billig vagn på max 5000! Men den första vagnen han såg var bugaboo cameleonen i denim å den skulle han ju bara ha så klart(tur för mig som slapp övertala han da)! Haha! Och den blev det! Längtar sååå tills den ska köras

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13