• Azel

Bugaboo tråden nr 13

Bäbbemaggen skrev 2008-03-05 10:54:00 följande:
    Nån som vet OM/HUR "Kiddy Board" ståbräda passar på Buggan?
    Den har jag och den passar till både Cam och Bee Jag har en Maxi
  • Azel

Har fått bromsproblem med min nya Bee. Den bromsar bara på enna hulet ibland, man måste typ sparka till för att grejen ska komma ut och bromsa. Vad kan man göra åt det?

• Azel

Hejhej

har frågat tidigare men fick inga tips så jag försöker igen. Har problem med Bee broms, den åker inte in på ena sida, man måste typ sparka på den ibland. Några tips på vad man kan göra?

Sen undrar jag om sittläge på Bee, är det bara min eller ska det va så, det är lite viloläge som är som max sittläge. Som på UJ typ. hur många lägen har den?

• Azel
    Julia101 skrev 2008-03-12 21:34:07 följande:
    När byte ni till sittdelen?
    Jag bytte i helgen och min dotter är 6 månader och 3 v
  • Azel
    MGn skrev 2008-03-12 22:13:39 följande:
    Vi ska sälja vagnen, den blev inte alls bra med ståbräda heller.Vad kan man få för vagnen?Vi har helt nytt chassi, hjulen använda två veckor, grå bas + korg, vändna två veckor, helt ny sand liggde och varukorg och helt ny toppklädsel i canvas, den blåa.Vi kommer i stort sett bara använda syskonvagnen så att ha en dyr vagn stående i hallen känns bara dumt då dottern inte kan ha den så länge tills lillebror kommer, hon får inte plats.Kommer känns tråkigt att sälja vagnen, men man kan inte både ha kakan och äta upp den.
    Hmm, konstigt att hon inte får plats, min son som blir 3 i sommar och är ca 95 cm får plats i den
  • Azel
    idacathrine skrev 2008-03-13 17:35:15 följande:
    Idag har jag sett två Bee på stan och jag blir såååååååååååå avundsjuk!!
    Du kanske såg mig då ;)
    Vilken färg var det på Bee du såg?
  • Azel
    Stargirl skrev 2008-03-13 19:32:19 följande:
    *fniss* ja men då är det ju bara att sälja iväg allt gammalt skit man har i lådorna och köpa sig en Bee Jag rensar alltid i alla lådor när jag vill ha ngt.
    Så gör jag oxå, och nu har jag både min Bee och Cam
  • Azel

Jag blir galen på min Bee´s bromsar. Det var ju bara på ena sida den inte funkade, men idag var det exakt samma sak på andra sidan/hjulet oxå GRRRRRRRR, vad ska men göra?

• Azel
    idacathrine skrev 2008-03-13 21:58:39 följande:
    Svarta. Vid skanstull.
    Jag var där idag hehe, vilken vagn hade du? Har en svart
  • Azel
    idacathrine skrev 2008-03-13 22:22:21 följande:
    en rosatopp/sandbas cameleon.
    Haha exakt samma har jag oxå, men den var hemma , tog Bee idag.
    Undrar om det var mig du såg
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13