Inlägg från: Caeruleus |Visa alla inlägg
  • Caeruleus

Bugaboo tråden nr 13

Börjar så smått att tänka om när det gäller Bee. Hittar bara superpositiva inlägg om Bee och är den verkligen så bra som alla säger så kan jag acceptera utseendet som inte faller mig helt i smaken.

Min största fundering är dock hur den klarar lite halvtaskig terräng och snö? Bor i Älvsjö där asfalten inte är spegelblank *skratt* och vill kunna hämta och lämna sonen på dagis vintertid.

• Caeruleus

Hur klarar sig Bee i lite halvtaskig terräng och snö? Bor i Älvsjö där asfalten inte är spegelblank *skratt* och vill kunna hämta och lämna sonen på dagis vintertid.

• Caeruleus

Azel skrev 2008-04-29 17:07:14 följande:

Barnen går i skola/dagis i Älvsjö, har Bee inga problem
    Nä men se man på en granne ! Roligt att höra att Been går bra i Älvsjö! Har du haft din Bee över vintern, hur går den i snön?
  • Caeruleus

Jag har läst att folk tycker lite olika kring om Been kan fungera som enda vagn. Vad är det som gör den mindre bra?

Skulle nämligen vilja att vagnen jag köper även funkar till eventuellt framtida syskon ..

• Caeruleus

Jösses vad svårt det är. Har ännu inte provat den IRL. Det är framförallt fjädringen och de små hjulen som oroar mig lite.

Sen är ju alltid frågan om man inte är sugen på en ny vagn om man får en ny liten bebis

• Caeruleus

Föresten, jag läste att Geckons chassi var ofodrat och repas därför lätt. Jämför med CAM och fattar inte vart fodret skulle vara?

• Caeruleus

Jösses vilken fart det är i den här tråden! Jag var tvungen att leta ett bra tag innan jag hittade min fråga och Shoegirls svar

Shoegirl skrev 2008-04-30 09:55:17 följande:
    RAMEN är ofodrad. Inte chassit.
    Aha..nu fattar jag, tackar!
  • Caeruleus
    Mountainleaf skrev 2008-05-01 14:56:09 följande:
    Här en till granne i Älvsjö med Bee ;) Jag köpte min Bee när snön(??) försvunnit för länge sen och har inte använt den så mycket ännu.
    Så roligt men en till Älvsjöbo. Är du nöjd med din Bee?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13