Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Bugaboo tråden nr 13

Åhhh nu skall min bugga pimpas.

Jag har precis beställt ett katvig röd/rosa/grått midiappel lakanset, som jag tänkte sy en suflett och förhoppningsvis en sittdels klädsel utav. Visst kommer det bli snygg! 

Mamma till Anton-03 och Svea-07
  • SmillaMilla

Åh vad det är roligt. Jag har fått massor av beröm för min pimpade bugga. Så kul.

Tack alla!

• SmillaMilla
    thj skrev 2008-03-27 17:17:43 följande:
    Den är ju urläcker en sån måste jag hakramizz.Har du taget ett bäddset?spjälsäng strl?
    japp jag har ett beddsett. Tog stl junior. Men jag har massor av tyg över. dock så behövde sömmerskan skarva det lite ändå. ca 10 cm på ena sidan. Så att jag fick trycket år rätt håll.
  • SmillaMilla
    Micjah skrev 2008-03-27 20:33:49 följande:
    Ni som gått till sömmerska för att sy suflett..vad kostar det?? Skulle gärna sy själv, men symaskinen la av för ett tag sen tyvärr..
    35 euro betalade jag.
  • SmillaMilla
    Dis skrev 2008-03-27 23:01:31 följande:
    SmillaMilla skrev 2008-03-27 20:44:03 följande: Vem anlitade du? Var köpte du tyget, är det bäddset? Vill ha en suflett som du fast i grön/blå appleprint.
    jag anlitade en pensionerad sömmerska här på Åland. Tyget köpte jag på curiosa.dk
  • SmillaMilla

Kan man ställa en prisfråga? På en suflett? Hemmasydd.

Vad brukar folk betala för dessa?

Skall inte sälja, men skulle vilja veta vad man kan ta om det blir aktuellt att jag skulle sy upp fler.

• SmillaMilla
    AnniPanni skrev 2008-03-30 09:37:09 följande:
    Är den nya travelbagen värd sina pengar?Håller på o väljer melan den "gamla" o den nya - inte riktigt hajjat skillnaden på de heller men priset skiljer ju ändå med 500kr. Är det så sor skillnad att det är bättre att köpa den nya, någon som vet?Ska iväg på semester o buggan får hänga med på planet så man vil lju gärna ha den så skyddad som möjligt
    ja alltså den nya har ju hjul. väldigt praktiskt. har en bild i mitt galleri
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13