Inlägg från: trullsa |Visa alla inlägg
  • trullsa

Bugaboo tråden nr 13

Är nu hemkommen från götet med nya geckon och jag är kär, jag älskar geckon. Har ju haft både cam och bee men tycker att geckon verkligen motsvarar mina önskemål. Dock så lutar liggdelen lite i huvud ändan vilket jag har förstått kan vara ett problem med geckon, mest sur blir jag på affären som sa att den skulle vara så och att det inte var något fel eller problem.
    Men men sittdelen ska ju på snart och då försvinner ju det problemet,sonen är ju 6 mån nu.

• trullsa

bellah: Ja det var på storken. Köpte du har från här från sthlm? vad det bra pris på simpleworld?

• trullsa

bellahhh: Den kaki färgade som hör till bee då? den är lite olivgrön-beige,väldigt snygg. Har själv en bee åkpåse till min gecko och den funkar bra.

• trullsa

mammsen: Det undrar jag med. Har frågat det här flera gånger vad det skulle kosta men ingen verkar ha nån aning, kanske man får ringa nån åf o fråga. Vill ha röd sufflett o varukorg till min svart sittklädsel.

• trullsa

bellahhh: 1000kr för hela klädseln med varukorg då? låter ju billigt.

• trullsa

Jag har haft min gecko nu en månad ungefär,men jag tycker att framhjulen har börjat kärva,svårsvängda liksom. Hur tycker nu som har gecko att era framhjul är. Med camen var det aldrig några problem den gled så fint så.

• trullsa

mamsens: Vad fick du ge för din gröna gecko klädsel? Och var beställde du den, hur lång leverans tid är det?

Är också så sugen på både grön och röd att byta med till geckon.
    Föresten har du fått tag i bagclips, kom ihåg att du var ute efter det.

• trullsa

mamsens: Betalade du i förskott eller när du får klädseln?
    Har inte simpleworld några bagclips, dom skulle få in i feb. Vill också ha bagclipsen men får aldrig tummen ur att åka in till simpleworld,och att beställa på deras shop vart så dyrt.

• trullsa

HJÄLP. Sonen har börjat hata buggan! Han är nu 7 1/2 mån och så fort jag ska sätta ner honom så spjärnar han o blir stel som en pinne och skriker förstås. Har det med åldern att göra att han bara vill bli buren,är så rädd att han nu dissar min älskilng. Har ju geckon nu så det finns ingen bygel som han kan hålla i. Hur har ni andra med era små,inga trotsigheter?

• trullsa

Oh fler. Det är väl nåt övergående hoppas man.

martina78 skrev 2008-04-24 22:35:45 följande:
    Elias på 9,5 protesterar innan han fattar att vi faktiskt ska gå ut men sen är han nöjd (än så länge iaf )
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13