Inlägg från: änglamamma |Visa alla inlägg
  • änglamamma

Bugaboo tråden nr 13

en lite fråga...som passar i denna tråd... skall ev köpa en beg,cameleon i helgen.. en 06:a,,,
    som har grå bas o rött topp fleece... min undran är... är sittdelen med i fleece då? eller är den i annat tyg i standard?? för det ingår en röd sittdels dyna i fleece som e röd...
    vad tror ni?? tack på förhand...

• änglamamma
    mamma2003 skrev 2008-05-14 19:53:50 följande:
    Själva sittdelsbasen går då i grått men det finns ett sittdelsöverdrag som täcker sitsen upptill som är i röd fleece. Detta ingår som standard men såklart kan det saknas. Däremot dynor har Bugaboo inga. Kanske en OTH-dyna? Har du bild?
    jaha-...nä då e det ett siidelsöverdrag...*L*,,,, men själva sittdelen då? e den oxå i fleece??
  • änglamamma
    mamma2003 skrev 2008-05-14 20:20:21 följande:
    Den här vagnen har en sandbas, baser är alltid i canvas. Sen har den en gul topp i fleece. Toppen kan vara i antingen fleece eller canvas. Toppset kommer i tre delar; liggdelslock, sittdelsöverdrag och sufflett. Sittdelsöverdraget fyller ingen egentlig funktion utan är mest för att pynta vagnen.
    oki...tack så mkt...då vet jag!
  • änglamamma

hmm..en fråga till här inne:.. hämtar troligtvis min beg,cam på söndag (längtar) mwn jag behöver ha ståbräda.... är det "bara" bugaboos egna som passar?? eller fungerar det med några andra??
    tack på förhand! // jenny

• änglamamma

provar igen ...en fråga tille r experter *L*...
    skall ev hämta hem en beg cam 07 på söndag (överlycklig)
    o undrar om d bara e bb´s egna ståbräda som passar,,,,eller någon som har av annat märke???

tack på förhand// jenny

• änglamamma

vilken skötväska e bäst?? skiphop ..dash eller duo???

• änglamamma

med dom bagclipsen kan man fästa olika väskor på handtaget då lr?? har ju sett att ju ju be oxå har sånna clips att köpa separat... e det ett bra köp eller???

Lille Mammsen skrev 2008-05-16 20:11:30 följande:
    Jag den "typen" som hatar att ha det så.....va mycket nära att kränga iväg buggan! Vill ha handtaget fritt....men slog till på Bugaboos egna bagklips som sitter super på min Gecko....så buggan blir kvar nu
  • änglamamma

det var nån som la in en bild på sin nya väska från ju ju bee hängandes på camen.., hittar inte bilden nu,,, kan man få kika igen,.. är grymt sugen på en sådan väska (fast i annan färg) till min kommande cam...(i morgon bär det av till sthl för att hämta en)

• änglamamma
    Bina skrev 2008-05-17 08:44:06 följande:
    änglamamma.. det var jag
    åhh tack *L*... var det between du hade?? ... jag har eju en lten dotter som äter flaska...så jag måste ha en termos med mig,,,dock en liten.,, o nappflaska då... men det ser ju ut som om man får plats med det ju!
    eller??
    skitsnygga e dom i alla fall *L*
  • änglamamma

jihoo...måste bara tala om att jag blivit bugga ägare nu *L*... var ner till sollentuna idag o hämtade min 07:a-..mörgrå bas med svart fleecetop... + orange sommarsuflett. + åkpåsen + vinterhjul+ ja d vanliga..regnskydd,myggnät.rep.kit o dvd osv... allt för 6000:-... tyckte jag var bra pris... eller hur??... nu skall jag leta tyg o sy egenb suflett...när tiden räcker till *L*....
    åhh vad den gled bra på premiärturen idag...
    så under veckan nu åker emmaljungan (den store *L*) ut på blocket...

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13