Inlägg från: Liinda83 |Visa alla inlägg
  • Liinda83

Bugaboo tråden nr 13

josch skrev 2008-03-18 11:08:06 följande:
    Hej ! Jag ska köpa en Bugaboo Camelion.Nu är det så att jag undrar om det finns nån här som köpt sin Bugaboo på www.babytrader.eu ?ingår då sufflett-tyg, lock till ligginsats eller extra klädsel till sittdelen? eller måste man köpa till det ?Mvh , Josephine
    Jag köpte min via babytrader, fungerade kanon!!!
    En klädsel ingår i priset, ska man köpa extra(vilket man garanterat vill så kostar ett set 1000 kr nytt el 5-600 begagnat.
  • Liinda83
    Höst06 skrev 2008-03-22 22:28:45 följande:
    Nu är detta absolut ingen annons bara en fråga!!!!Tror ni att det är svårt att sälja en Cameleon köpt 06, med grå bas och offwhite top för 5900??Har en hemasydd extraklädsel och extra swivelhjul som också kan medfölja, tror ni det är lönt?Ska inte sälja den nu utan vill bara höra om ni tror det blir svårt när jag väl bestämmer mig???Glad Påsk!
    Nej det tror jag inte blir något problem, det är väl däromkring priset ligger??
  • Liinda83

Hej!

Tänkte köpa nytt topptyg till vagnen och är i valet och kvalet mellan den mörkblå eller den andra blåa som är ljusare.
    har sand bas och mörkblå åkpåse, har inte sett den andra blåa live men den ser jättefin ut på bilderna.
    Någon som sett den som har lust att tipsa vilken färg som blir snyggast tror ni??

• Liinda83
    Mawe123 skrev 2008-04-04 19:04:00 följande:
    Tänkte höra med er vana bugaboo förare,På vår farstukvist är det fem trappsteg, kan man dra upp vagnen där med barnet i, eller?Jag använder sittdelen och sonen väger 9kg.Med min Brio har jag alltid gjort så, men nu blev jag lite osäker om det fungerar med den här vagnen...Hur gör ni, lyfter ni alltid ur barnet innan ni drar upp vagnen för trappsteg, känns lite besvärligt när sonen sover?/Maria
    har ca 6-7 trappsteg, men går dock alltid neråt och "bumpar" och det har gått jättebra.
    Sonen väger nu ca 11 kg.
  • Liinda83

Alltså...är det meningen att man ska kunna "vippa" ramen med sittdelen på?Jag kan inte komma ihåg om det varit så hela tiden eller kommit på senaste tiden....Hmmmm...
    Menar alltså inte att styret glappar för det vet jag att det gör och har gjort.

• Liinda83

mamma på vift skrev 2008-04-07 15:03:28 följande:

Min ram vippar oxå fram o tillbaka med sittdelen på...men max någon centimeter kanske 2  tror det ska vara så!
    Okej jag misstänkte det men ville ändå kolla Tack!!
  • Liinda83
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-12 13:14:38 följande:
    ANG REGNSKYDDtycker regnskyddet är så total värdelöst, set är skit jobbigt och trögt att sätta på, har hört flera säga detsamma, har någon något tips på ett annat regnskydd, gärna genomskinligt!!! som passar till camen
    Jag har ett vanligt tullsa som är till sulkyvagnar är dock svart... genomskinligt vet jag inte..
    Men det funkar bra är dock inte så snyggt
  • Liinda83

Hallå!
    Är det ngn av er som varit med om att det liksom "knakar" i plupparna där man ändrar till sitt/liggläge och när man fäster fast sittdelen?
    HUR gör man för att det ska förvinna? Smörja/spraya?
    vore jätteglad om nån ville svara

• Liinda83
    Lille Mammsen skrev 2008-04-16 17:18:31 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2008-04-16 16:37:10 följande:
    bensin mackarn och större matbutiker typ ica maxi o coop forum,babylad säljer oxå...säkert andra butiker oxå! wd-40 kan sprayen heta oxå!
    Ok jag misstänkte nästan att det var spraya som gällde, sprayade med siliconsprayen man fick med i servicekitet så hoppas det blir bättre nu. Så irriterande!
  • Liinda83
    Alisa skrev 2008-04-19 11:41:25 följande:
    Men mugghållaren gick bara att beställa utomlands eller? Eller var det bara så att den vars vårt att få tag i butik? Eller har jag drömt?? 
    jag beställde mugghållare på 1klass.se tror dom fortfarande har kvar... fraktfritt dessutom
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13