Inlägg från: Ms Kanga |Visa alla inlägg
  • Ms Kanga

Bugaboo tråden nr 13

En OT-frågaFundersam men det är ju många som hänger här inne som har brunt eller svart bälte i shopping : är det någon som har handlat från little dudes and divas (http://www.littledudesanddivas.com/)? Har ni fått betala tull i så fall på skötväskor? De är lite billigare än Kiwi kids gear men när man får från dem brukar man slippa tull.

• Ms Kanga
    Kajsan skrev 2008-03-20 11:33:37 följande:
    Ja, därifrån har jag fått betala tull, dessutom strulade de massor, krävde att jag skulle kopiera mitt visa-kort och skicka till dem etc Kiwi-kid har jag handlat från 1000 gånger och aldrig betalat tull
    Tack, då beställer jag från Kiwi-kid.
  • Ms Kanga
    Kajsan skrev 2008-03-25 11:19:42 följande:
    Det där är Babytrader
    Fundersamjag tror inte det är samma, för Babytrader bor i Nijverdal och det andra Babyhuys i Harderwijk
  • Ms Kanga

Babytrader har i alla fall superrea på Camen med röd bas och valfri toppfärg, bara EUR 699 innan nykundsrabatt

• Ms Kanga
    myrslok skrev 2008-03-25 14:43:07 följande:
    Tack för länken det var ju billigt, men jag vill inte ha den i rött.Kan inte alls bestämma mig vad jag vill ha för vagn alls Måste känna på fler, men buggan finns alltid kvar i huvet. Tyckte först den va ful, men nu tycker jag den är skit snygg hehe konstigt det där.
    köp  till bas i den färg du vill ha och sälj det röda på tradera. Det gick nyligen en sittdelsbas i rött för 530 kronor
  • Ms Kanga
    Preciouss skrev 2008-03-25 15:01:13 följande:
    om man vill byta färg på liggdelen går det? Vart köper man det?
    det kommer med jämna mellanrum ut liggdelar på tradera annars har alla bugaboo återförsäljare så de kan beställa. Jag skulle höra med Babytrader vad det kostar om man beställer vagnen därifrån. Det är lika bra att beställa allt på en gång därifrån för sen äter frakten upp vinsten om man gör småbeställningar (under EUR 600)
  • Ms Kanga
    Tullis skrev 2008-03-26 09:59:58 följande:
    Hej! Helt färsk här på tråden o visste långt innan jag blev gravid att det skulle bli en cam när det äntligen var dax!Nu till min dumma fråga: jag har varit inne på babytrader.eu o kollar priser och så. Överväger att gå till centrum och köpa då det är 100 meter... Men i alla fall så är de med röda liggdelar billigare än andra färger och jag har lovat min sambo att vi ska ha en svart vagn. Men är alla tyger på vagnen utbytbara så kan jag ju köpa en färgglad vagn plus allt i svart till. Så kan jag ju få lite färg när jag är ute och går.Tacksam för hela tråden samt svar!
    Du kan byta alla delar som är av tyg till andra färger
  • Ms Kanga
    Stella81 skrev 2008-03-27 20:54:21 följande:
    Neeej, har upptäckt nu att även vårt chassi glider upp på höger sida ovanför där man justerar höjden på "styret". Måste maila babytrader imorgon och hoppas på nytt chassi. Någon som fått chassi från dem den senaste tiden? Vet ju att de hade blivit hårdare på det och att man ska skicka tillbaka det trasiga..? Det värsta av allt är att jag inte hittar mailet med orderbekräftelsen...kan de kolla på chassinumret att jag köpt den där eller måste man skicka med ordernumret?  
    Om du loggar in dig igen på deras sida kan du hitta tidigare order och då även ditt ordernr
  • Ms Kanga
    Vallie skrev 2008-04-05 17:47:11 följande:
    hejhar hämtat min bugga ca idag och jag har problem att sätta ihop den...försöker få bort liggdelen så att man bara har ramen, men jag får inte bort den!!! Trycker på de båda vita fyrkantiga grejerna, men den lossnar inte, vad gör jag för fel?!?
    du ska bara putta utifrån och inåt på de vita så hoppar den ur låst läge, inte trycka runt om
  • Ms Kanga
    Kajsan skrev 2008-04-20 11:05:55 följande:
    Nu tjatar jag igen.Men är det nån som kan säga ett rimligt begagnatpris för grå sittdelsbas och varukorg.Jag ska köpa och ska ge prisförslag Snabbt behövs det också
    halva nypriset tycker jag är ett bra riktmärke på begagnat om det inte är använt bara i typ 2 veckor
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13