Bugaboo tråden nr 13
Hallå alla Bugga-älskare!
Sitter här och funderar på att köpa en Bugaboo Bee för att ha som extra-vagn och resevagn. Någon som har erfarenhet?? (Ska bland annat till Thailand). Sen undrar jag vad ni tror om andrahandsvärdet?
Hallå alla Bugga-älskare!
Sitter här och funderar på att köpa en Bugaboo Bee för att ha som extra-vagn och resevagn. Någon som har erfarenhet?? (Ska bland annat till Thailand). Sen undrar jag vad ni tror om andrahandsvärdet?
Om man ska beställa en Bugaboo från utlandet, vilken sida är då billigast? Ping-pong hittar jag inga buggor på för tillfället...
Är det 50 euro rabatt om man handlar för över 600 euro?
Nu står det en fin blå bugaboo bee i hallen
![]()
Måste höra med er som har Bee. Nu har vi ju bara provkört vår lite, men tycker att den vibrerar lite väl mkt på plana underlag. Känns som något av bakhjulen är lite skeva. Hur är det med era vagnar?? Går de helt vibrationsfritt på ett helt slätt underlag??
Liinda
Här kommer en bild:

Liinda
Jag tycker absolut att du ska ta en blå
Vi funderade också på den eller khaki men blev helt kära i den blå eftersom man blir så glad av den ![]()
Någon som vet en skötväska som passar bra till min nya fina Bee?? En lite mindre skulle vara bra...
lourdes
Jag hittade också den annonsen nyss! Heeelt sjukt att de kopierar så mkt. Men så länge de inte har patent på någon konstruktion som anses unik så tror jag tyvärr att man får kopiera så. De lär inte bli en lika stor hit dock ![]()
ängeln
Offwhite skulle jag säga. Men beige funkar nog också fint! Även om blå är av de tre färgerna ![]()
Min Bee som jag har använy vid tre tillfällen har börjat knaka och knarra mkt
Till och med ibland när min snart 5 mån bebis sparkar med benen. Någon annan som fått så? Tror nu de kan fixa??
Ursäkta om jag upprepar mig men känns som mitt inlägg försvann i mängden. Eller är det ingen som kan svara??:
Min Bee som jag har använy vid tre tillfällen har börjat knaka och knarra mkt
Till och med ibland när min snart 5 mån bebis sparkar med benen. Någon annan som fått så? Tror nu de kan fixa??
stargirl
Okej. Jag ska prata med dem i butiken men ville höra efter lite först för att se om det är något man i princip måste tåla. Personligen tycker jag det är väldigt irriterande när det knakar så. Speciellt när man betalat 4800 för en vagn. Ska dessutom prata med dem om bakhjulen som verkar skeva. Min Bee gick helt annorlunda än min kompis Bee
Om någon har tips på tyg till dyna/åkpåse som matchar bra med det blåa på min bee (bild i bildtråden) så mottages det tacksamt. Tror att ditten dattens katvig-dyna skär sig lite i färgen??
Någon som vet om Sunshade till Bee används under den vanliga sufletten?? Så man kan ha båda? Annars blir det ju rätt så varmt och ljust tycker man...