Inlägg från: emiliasmamma |Visa alla inlägg
  • emiliasmamma

Bugaboo tråden nr 13

Hej hej.. Tänkte köpa en bee men ville ha lite utlåtande först. har inte hittat några vettiga forum förrän nu.

Hur är vagnen att dra upp för trappor och i skog samt sand? Om någon har erfarenhet av det.
    Butiken säger ju bara att den klarar allt. =)

Blir nog av med vår vagn imorgon så jag måste ju ha en ny=)

• emiliasmamma

mollan nu skrev 2008-05-06 12:59:01 följande:

vanliga "fin" trappor är inga problem, vi gick i en stentrapp som var jätteknölig i går och då var det lättare att lyfta hela vagnen med barnet i (och oj va lätt det var, bee är mycket lyftvänlig iom formen på framdelen). Sand och skog blir nog knöligt det oxå, det är ju trots allt en sulky.
    Tsck=) vi var ute och provköde den idag och det verkade bra iaf=) får se om vi beställer
  • emiliasmamma

Hej=) har en nyinköpt bee men vill ha en sittdyna till. vet att oth har men jag hittar bara svarta och röda i butikerna. någon som vet nån sida på internet som har lite mer färglada dynor som passar till been?

• emiliasmamma
    martina78 skrev 2008-05-12 20:11:38 följande:
    Har en prickig med vit botten i fleece (bild i galleriet) helt nyköpt på babyhuset i varberg - skulle bara rita av den
    Okej. Hittar inga i hbg. kostar den också 499 som de gör här? Kna man beställa dem via nätet?
  • emiliasmamma
    Läängtar skrev 2008-05-14 10:59:07 följande:
    Någon här som har Bee som enda vagn?
    jag har bee som enda vagn. superbra! Vi hade en teutonia fun innan, var en befrielse när ma körde been. Just med dämpningen när man jämför med vår gamla.

kör över stock och stn och det funkan mycket bra=)
  • emiliasmamma
    Cococo skrev 2008-05-15 16:43:27 följande:
    Från det ena till det andra..Brukar det verkligen ta 6 veckor från Bugaboo till butik, eller drar de bara till med det för att vara på säkra sidan? *Längtar efter vår Bee*
    När vi köpte vår bee hade dom dem hemma. men har inte utikerna det så tar det ca 6-8 veckor. Kolla i en annan butik
  • emiliasmamma
    Acke skrev 2008-05-17 21:50:51 följande:
    Jag var "rädd" för det, det får nog bli ett bugga parasoll då...annars är ju risken att man hela tiden går och irriterar sig...
    Vi har ett vanligt som vi kpt på babyproffsen och det funkar jättebra.=)
  • emiliasmamma

Nån som vet om det planeras att komma ut syskonvagn i bugga?

Undrar också om den rosa toppn till been kommer slöäppas samtidigt som den rosa vagnen kommer i aug?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13