Inlägg från: bakabakalitenkaka |Visa alla inlägg
  • bakabakalitenkaka

Bugaboo tråden nr 13

Nu har jag äntligen beställt min bugaboo cameleon, leverans på måndag Längtar så
    Den här tråden lägger jag genast bland mina favoriter

ღ Colin 2007.12.21 ღ
  • bakabakalitenkaka

Kan man köpa andra tillbehör nånstans? utöver dom ordinarie från bugaboo alltså. Såsom skötväska som passar på bugga, suffletter i andra tyger m.m.

ღ Colin 2007.12.21 ღ
  • bakabakalitenkaka

Vilken är den bästa skötväskan till cameleon? alltså passar bäst på hantaget/ramen. Förutom bugaboos egna.

ღ Colin 2007.12.21 ღ
  • bakabakalitenkaka
    sofie3 skrev 2008-04-18 22:05:21 följande:
    Nu har jag min "nya" vagn hemma Lycklig!Men hur ska skip hopen hänga? ser ju inte klokt ut..
    Jag får min på måndag Har också klurat på om man ska ha skip hop eller kanske byta. Tyckte det såg liiite märkligt ut
    ღ Colin 2007.12.21 ღ
  • bakabakalitenkaka
    Kajsan skrev 2008-04-19 11:05:36 följande:
    Ja, mugghållaren, jag blir helt handikappad utan.
    okej, tack   Får jag fråga vilken skötväska du har? Jag har skip hip idag men vet inte om den hänger så bra på buggan...
    ღ Colin 2007.12.21 ღ
  • bakabakalitenkaka

Idag har vi fått hämta hem vår Bugga. Me lööööv  
    Men jag måste nog köpa en ny skötväska, skip hop hänger inte bra tycker jag.

ღ Colin 2007.12.21 ღ
  • bakabakalitenkaka
    Hannnas skrev 2008-04-21 21:22:50 följande:
    och så hoppar jag in o puffar för OIOI hobo igen *tjatig*
    Tackar o bockar för tipset  Var hittar man denna förträffliga skötväska måntro?
    ღ Colin 2007.12.21 ღ
  • bakabakalitenkaka
    Hannnas skrev 2008-04-21 21:28:14 följande:
    finns lite överallt, sett den på babyproffsen, dock inte alla deras butiker.. sen köpte vi vår på 1klass På nätet finns den på flera ställen, bl a Bonti och Babyshop
    Hittade en snygg modell o färg på Bonti, host vad dyra dock.
    Men måste man hänga den i långa axelremmen eller finns det små fästen på varje sida att fästa över chassit?
    ღ Colin 2007.12.21 ღ
  • bakabakalitenkaka

Nu har vi varit på premiär promenad med den nya Buggan, I´m in loooove Den rullar ju så mkt bättre och mjukare än den förra vagnen (teutonia fun). Verkligen ett bra köp

ღ Colin 2007.12.21 ღ
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13