Inlägg från: Myris83 |Visa alla inlägg
  • Myris83

Bugaboo tråden nr 13

Hur länge kan man använda cameleon, min dotter är ett år, behöver man köpa en sulky sen också?

• Myris83

Vart kan man köpa en ny för 7300??? Behöver veta snabbt för jag slka ev. kolla på en vagn idag!! En 07-a, dom begär 6500 men då vill man ju max ge 5000, eller?

• Myris83
    ängeln83 skrev 2008-05-25 08:54:21 följande:
    Beställer du ifrån Babytrader så kostar vagnen 7300 kr.
    Vad är adressen,vad ingår och hur lång tid tar det innan man får den ?? Vill ha!!!
  • Myris83

Men det står ju att den kostar 829 euro, det är väl mycket mer än 7300?
    Jag fattar inte, hur gör man? Hur har ni betalat?

• Myris83

Ingår frakten? Ingår varukorgen under?

• Myris83

Nu är jag inne och ska beställa en bugga från babytrader och det står att det blir 779euro med rabatt och det blir ju över 8000?? HUr har ni fått den för 7300?

• Myris83

Hej allihop! Nu har jag beställt en bugga med röd bas och rosa canvastopp!!!! Det var jag som hade sett fel valuta igår, det gick på 7400 ungefär så det är ju jättebra!! Nu längtar jag!
    Vart kan man köpa dom fina sittdynorna från ditten och datten? Är det nån som syr fina sufletter och säljer?

• Myris83

Hallå! Jag beställde en vagn i söndags och jag har inte hört nånting!! Man börjar ju nästan blilite orolig, pengarna är ju dragna..
    Hur har dom hört av sig till er?

• Myris83

Jag mailade igår till babytrader.eu, du vet den adressen som dom själva skickar ifrån men dom har inte svarat...
    Hur många dagar brukar det ta innan man får vagnen?

• Myris83

Får jag bara fråga, ni som beställt från eurotrader, hur meddelar dom att den kommer och får man hämta den på posten eller hur funkar det?

• Myris83

Nu har jag kollat upp mitt kolli-nummer och min vagn var i Malmö klockan 16.30 idag!! Hoppas jag får den imorgon!
    Vad är det för fel som är vanligt med chassit som ni pratar om, nåt med handtaget??? orolig.......

• Myris83

Jag la min beställning på babytrader i söndags kväll...
    Vet du nåt om det vanliga felet hur man kollar det?

• Myris83

Hej igen! Jag kollade nu och posten i Sverige hade reg. mitt kolli-nummer, skickades från Malmö till Stenungsund idag 16.30....då borde jag ju få den imorgon!!!!!!!!!!!!!!

• Myris83

Jag har beställt en röd cam med rosa topp, en riktig godisvagn!

• Myris83

Nu har jag spårat upp min vagn och den kommer till dörren nån gång mellan 11-12 idag!!!!

• Myris83

Hjälp!! Jag försöker sätta på sitttyget på buggan, har fått den nu!! Men man ska spänna på en rem med en metallring och om jag får på den ena så får jag inte på den andra, hur gör man???

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13