Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Bugaboo tråden nr 13

En liten fundering om var man kan köpa sittdel till cameleon? Tänkte köpa ett chassi separat om det nu lönar sig. Och så undrar jag okså om det har varit problem med nya chassit då det finns många till salu?

• Infinite Joy
    artan060914 skrev 2008-03-31 00:17:16 följande:
    Hittade koden långt bak i tråden och det fungerade Så nu har vi köpt vår efterlängtade BuggaKommer om 2-5 arbetsdagar så jag hoppas att den kommer på fredagDå ska jag bara göra mig av med min oxå...Men nu är iaf vagnen beställd
    Vilket inlägg hittade du i?
  • Infinite Joy

Har ett dilemma och tänkte att ni kanske kunde hjälpa mig. Jag har ett barn som snart är 1 år och 10 mån och ett som är 4 veckor. Har en UJ syskonvagn, men tänkte köpa en till vagn som dottern kan ska iväg utan lillebror (som hon även kan sova i). Tänkte att man även kan ta med singelvagn men ståbräda då man inte ska gå överdrivet långt. Först tänkte vi köpa en sulky, men sedan kände jag att det kanske är lika bra att köpa en vanlig vagn då man säkerligen behöver en då tösen slutar åka vagn och syskonvagnen blir för otymplig.
    Så vad tror ni passar oss bäst... cameleon, gecko eller bee?

Hoppas ni orkar ta er tid att hjälpa mig....

• Infinite Joy

Har försökt att skriva lite här tidigare, men ni tjejer är verkligen svårflörtade ;)
    Testar få svar på en annan fråga... jag har bestämt mig för att köpa en Cam. Vilken färg röstar ni på??

grå/offwhite
    grå/svart
    brun/offwhite
    brun/sand

Sedan undrar jag också om man kan ha vilken skötväska som helst då man ska få plats med ståbräda och barn? Funkar kanske med hållarna från babyshop? Om inte, vilka skötväskor passar bra?
    En kompis till mig har en Gecko och hon får bära skötväskan och gå på sidan av vagnen när storebror står.... verkar jobbigt!

• Infinite Joy

Saddlebag?? Vem säljer sådana?
    Har en UJ syskonvagn också, så jag får väl packa lätt de gången jag ska använda singelvagnen.

Jag var så säker på grå/svart först, men tycker att det är så läckert (dock ej praktiskt) med offwhite. Men iom att jag brukar ha lammskinn så behöver man kanske ändå inte tvätta så ofta.

Tack för era svar förresten. Skam den som ger sig!

• Infinite Joy

Får bli 2 sådana då... lättare att ha 2 små än en stor skulle jag tro. Fast jag får väl beställa 6 st så jag får de betalade, hihi...

• Infinite Joy

steffo trish skrev 2008-04-02 10:10:10 följande:

grå/offwhite eller brun/offwhite
    Och jag som nästan hade bestämt mig för brun/sand.... tänkte att det var en lite mjukare kontrast än offwhite. Är så tråkig med färger (svart UJ och så har jag haft en black and white) så tänkte "tuffa" till mig nu... brun/sand= riktigt våghalsigt. Har dock inte sett hur de ser ut i verkligheten. Ska kika än en gång i bildtrådarna. Blir inte offwhite heller smutsigt så man måste tvätta ofta?

Jag har föreställt mig att det är snyggare med mörk bas och ljus topp, men vad tycker ni som sett irl?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13