Inlägg från: Amanda |Visa alla inlägg
  • Amanda

Bugaboo tråden nr 13

I dag har jag blivit Bugaboo ägare

En Cameleon -08 med brun bas och koboltblå topp, jätte fin!

Så nu kommer jag till Er

• Amanda
    SooJuicy skrev 2008-05-09 21:08:38 följande:
    Så det blev en bugga redan idag, grattis!
    Hihi japp det blev en bugga redan i dag (bytte min UJ Elite -07 inkl OTH-åkpåse mot en Bugaboo Cameleon -08 inkl Bugaboo åkpåse).
    Inga pengar mellan så jag är jätte glad (och hon jag bytte med var lika glad hon också ).

Tack för grattiset!
  • Amanda
    Emmsan skrev 2008-05-12 13:54:10 följande:
    hej hej experter :) vad är ett normal pris för en begagnad cam? e ny på detta o vill ju inte bet ett överpris? ägde en frog som åkte ut lika kvickt som den kom in men nu har jag blivit övertalad att camen ska va bättre så skam den som ger sej jag MÅSTE ju bara prova en ggn till o se om den e så uuunderbar alla säger
    Hihi Välkommen hit!
    Kan tyvärr inte svara på ett normalpris på begagnad Cam men jag kan säga att hittills är jag jätte nöjd med min Cam och saknar inte min UJ så jätte mycket, bara lite grann
  • Amanda
    Emmsan skrev 2008-05-12 13:57:55 följande:
    hahah vi träffas ju överallt vi ;) jag måste ju va tokig men varför ha två singel uj när man kan ha en uj o en bugga ;) jaja e man barnvagns skadad så är man
    Jag håller med!
    Varför ha 2 UJ när man kan ha en UJ och en Bugga
    Är man barnvagnsgalning så är man...
  • Amanda
    Lille Mammsen skrev 2008-05-12 14:08:38 följande:
    saknar du bara UJ´n liiiite
    Hihi ja jag saknar den bara lite grann, vill ju testa så många olika vagnar som möjligt innan sonen blir för stor Skulle helst vilja ha både en UJ och en Bugga.
    Men det säger jag inte till maken, då blir han fullkomligt galen (han gillade för övrigt UJ bättre än Buggan då han tyckte den var mer lättkörd än vad Camen är).
  • Amanda
    Lille Mammsen skrev 2008-05-12 14:25:49 följande:
    UJ tråden blandas här = SUPER-GRYTA!!
    Emmsan skrev 2008-05-12 14:32:29 följande:
    hehe nu ska jag bara övertala sambon då ju

Japp det blir till att övertala sambon eller göra som jag bara byta vagn så får maken upptäcka att det står en ny vagn där
  • Amanda
    Emmsan skrev 2008-05-14 20:57:04 följande:
    tjohoooo mannen e övertalad.. det blir en bugga men... hmm ska man köpa ny eller begagnad?!?! färg?!?! åhh jag blir tokig vet ju ingenting om buggorna e ju urban fantast ;)
    Hihi välkommen hit!
    (vi verkar vara en hel del UJ-fantaster, som nu testar Bugaboo i stället, i denna tråd )
  • Amanda
    ängeln83 skrev 2008-05-14 21:26:33 följande:
    Nån som har bild på Cam med grå bas och blå topp? Gärna sittdelen.
    Tyvärr inte med grå bas men brun bas och klarblå topp finns det bild på i mitt galleri
  • Amanda
    ängeln83 skrev 2008-05-14 21:48:30 följande:
    Ååå va härlig den blå ser ut Tror nog det blir en sån.
    Ja den blå färgen är jätte fin!

Någon som vet om sommarsuffletten (eller vad den heter) är i samma blå färg?

Har man användning av en sommarsufflett?
    Eller är det onödigt?
    (min son är 2 ½ år)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13