Inlägg från: Mountains |Visa alla inlägg
  • Mountains

Bugaboo tråden nr 13

Är det någon som kan förklara detta?

Jag har beställt en Cameleon från Barnbutiken och de sa att lev tiden skulle vara 6-8 veckor. Hur kan det komma sig att det tar så lång tid att få hem en vagn till en butik när alla ni som köper på nätet från ex Tyskland eller andra ställen får vagnen ganska snabbt?

Stilla gärna min nyfikenhet!

• Mountains

Jag förstår att de inte har färgen på lager, men nu har det gått 8 veckor och det ät lång tid. Jag tänker att de köper väl direkt från Bugaboo och där finns det väl alltid vagnar?

Det är inte så att jag har bråttom, det är mest en fundering på var/varför det kan skilja sig så i tid?

• Mountains

Tycker man läser ganska ofta om att buggorna strular. Är det oftast handtagen på den nya modellen eller är det andra problem också ex bromsar?

Blir bara lite orolig eftersom jag beställt en bugga och jag bor väldigt avigt så det är rätt så knöligt om man måste iväg och byta saker. Jag kan inte få något med ex DHL eftersom jag bor på en ö.

• Mountains

Stargirl! Såg i bildtråden din snygga skötväska! Jag har en likadan men tyvärr har jag inte fått min bugga ännu. Det var kul att se hur den ser ut på vagnen och hur snyggt det var mot det bruna. Jag har beställt brun bas och off white topp.

• Mountains

Fick hem min fina bugga förra veckan och tro det eller ej så glappar chassit. Jag fattar inte att de skickar ut trasiga vagnar när problemet är så pass vanligt och välkänt.

Pratade med Barnbutiken och de hade ett chassit inne så nu får vi ta med trasiga chassitet in till stan och byta det.Nu börjar jag naturligtvis fundera på hur det kom sig att de händelsevis råkade ha ett helt chassit inne? Blir bara så besviken att man ska behöva ha det besväret på en så pass dyr vagn. Blä, behövde bara få ur mig lite!

• Mountains

Finns det någon vänlig själ i tråden som kan hjälpa mig att lägga in min nya snygga Bugga med brun bas och vit topp i bildtråden. På vagnen hänger en skötväska från Petunia Picklebotttom och Elefant dinglisar.

Bilden finns i mitt galleri, jätte tack!

• Mountains

Ställer frågan igen som finns i inlägg 10262:
    "Finns det någon vänlig själ i tråden som kan hjälpa mig att lägga in min nya snygga Bugga med brun bas och vit topp i bildtråden. På vagnen hänger en skötväska från Petunia Picklebotttom och Elefant dinglisar".

Bilden finns i mitt galleri, jätte tack!

• Mountains

Emsan och Soojucy, jag ska genast kolla upp mina inställningar!

• Mountains

Nu borde det fungera att gå in i mitt galleri, jag såg att det var avbockat!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13