Inlägg från: potatis |Visa alla inlägg
  • potatis

Bugaboo tråden nr 13

Förutom orginal bräda, vilka ståbrädor funkar till Bugaboo??

Fundersam

Kan det inte bli maj snart??
  • potatis
    thj skrev 2008-04-13 12:31:23 följande:
    buggyboard,kiddyboard  vet jag,men det ar ngn mer minns iinte riktigt vilkentyvärr.Kram
    Tack!

Får väl ringa runt o kolla eller gå med vagnen till butik!
  • potatis

Åh, jag vill ha ståbrädan med sittsen!!

Nån som vet vart det blir billigast att köpa dessa??
    Glad

• potatis
    skrutthumlan2 skrev 2008-04-22 18:02:40 följande:
    ni vet säkert redan detta, men de har ju rea på simpleworld.30-70% (mest 30%), bla på lite bugaboo grejer som toppar etcsåg en demin och så lite andra blandade färger. köpte ett blått bugaboo parasoll, fanns bara ett svart o grått kvar sen....såg dock inga bugabooåkpåsar....
    Hur ser man priser o rea på den varan man e intresserad av??
  • potatis
    LillaMiss Piggy skrev 2008-04-22 21:57:43 följande:
    FAN att allt ska strula nu!!Har äntligen fått min bugga men jag är tveksam om jag har har gjort rätt. Är inte utrustad med tålamod direkt så när en sak börjar strula som kommer allt annat oxå Försöker ladda ner bilder på buggan men det går inte * grrrrrrrr*Vilken sida ska vara Huvudänden??? Jag SER INTE vilken som är den rundade delen. Är det den mer glattliga plastiga sidan eller skumgummisidan? Det finns några remmar som hänger ner från liggkorgen. VAr ska dom vara? Ser ut att vara delar av säkerhetsselen . Jo, det sticker ut en "mutter"/ metallplupp på varje sida av vagnen från ramen. Vad ska den vara bra till?? Klädsen har på fram och baksida en avlång metalplatta som sticker ut några cm, ska det vara så? Ni får jättegärna visa bilder på hur era buggor ser ut just dom delarna

När du lägger i madrassen ser du vilken sida som passar/är rätt...

Remmarna kan du stoppa i i små fickor på sidorna...

Metal-plopparna som sticker ut är sen till sittdelen!

Flört
    O de metalplattorna som sticker ut... menar du de som finns i en sydd kanal längst med, på höjden fram o bak?
    För de går att ta ut så man kan fälla ihop liggdelen plattare när den ska fällas ihop...

• potatis

Hej hej...

Ni som sytt sufflett till Cam... har ni mönster som ni vil dela med er?
    Glad
    Tänkte nämligen ge mig på att sy en snart!

Lillebror har kommit!!
  • potatis
    Fru Indosaurie:
    Inte??
    Nähä... det va ju tråkigt!
    Ledsen
    (Jag som gärna delar med mig av mina mönster... får sätta mig o rita av o räkna då....)
    Lillebror har kommit!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13