Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

bakabakalitenkaka skrev 2008-04-28 10:15:57 följande:
    Behöver er hjälp!!!jag ska köpa en transportväska till buggan. Har hittat en butik som säljer den för 950:- (står det på hemsidan). Jag ringde dit nyss för att fråga om dom har den hemma och om jag kan hämta den i butiken. Jo den fanns, men då säger hon att den kostar 1445:-Får dom ha två priser? Har jag rätt att få köpa för 950:- då dom skriver det priset på hemsidan?
    Den gamla utan hjul kostade 995 och den nya med hjul kostar 1445. Kanske ha de det gamla priset på hemsidan men nya modellen. Tror inte ngn har kvar den gamla. Det var ett tag sen den byttes ut.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    stjernan skrev 2008-04-28 13:51:42 följande:
    puffar för min undran:
    Man måste ha adaptrar både till Buggans egna som till alla andra.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    3småttingar skrev 2008-04-28 14:20:31 följande:
    Hur mycket kan man ta för en Bugga om man vill bli av med den snabbt men ändå inte skänka bort den? Hoppas man får skriva så? Ingen annons, bara fundering.
    Beror lite på färg och tillbehör.
    Är det en väldigt eftertraktad färg som brun/sand eller mörkgrå/svart så får man mer för den än om det är en röd bas med orange topp exempelvis.
    Men om du har en neutral färg utan tillbehör så 6000 är ett bra pris tror jag. Eller?
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    leson76 skrev 2008-04-28 14:25:58 följande:
    någon lade ut sin för 4000 kr och den försvann på ett kick. underpris tycker jag, speciellt då det ingick extra klädsel och reseväska. för b6000 kr kan vagnen bli kvar ett tag. det beror så klart på vilket skick vagnen är i och vilka tillbehör som ingår MEN för  5000 kr  kan det nog gå snabbt...även 5600 kr. självklart bara spekulationer.

Ja men de visste nog inte vad de sålde. Det är min gissning iaf.

5500 kr då går den snabbt tror jag. Allt under 6000 är väldigt lite enligt mig iaf.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    leson76 skrev 2008-04-28 14:29:31 följande:
    Fantastiskt att den har så bra andravärde att 5000 kr känns...lite.
    Ja visst är det otroligt. Vill man sälja en Teutonia som i nypris kostat 8000 så blir man INTE av med den för 4000 ens
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    3småttingar skrev 2008-04-28 14:31:36 följande:
    Tror inte någon vagn sjunker med nästan 4000 efter 2 mån
    Joho....det gör den visst. Vi har försökt att sälja en Phil&teds syskonvagn efter 4 mån för halva priset men det gick inte. Grannen försökte bli av med sin nya Emmaljunga men fick gå ner under halva priset fast färgen var helsvart och det ingick en del tillbehör. Dessutom tog det nästan 3 veckor innan hon fick den såld.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    leson76 skrev 2008-04-28 14:34:39 följande:
    Jag ska sälja våran Brio Nva och fick en smärre chock när jag ser vad de ligger ute för på Blocket..knappt 2000 kr. Då behåller jag den hellre.
    Hahaha ja visst är det galet. Min syster har en Hesba vagn. Iofs 1 år gammal men den kostade 8000 ny hon får inte 3000 för den. den får stå kvar hemma helt enketl.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Glenda Glad skrev 2008-04-28 15:52:36 följande:
    Lite jobbig tävling att vara med i om man inte bor i Stockholm Blev ju hur glad som helst för att få vara med i en tävling för vem vill inte vinna en bee. Det suger.
    Men man kan ju vara med iaf. Sök på nätet efter roliga saker att göra...fast det är kanske svårt att veta hur långt dessa är ifrån varandra.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Nu har min syster köpt min svarta Bee så jag köpte en dark khaki Såååå fin med min nya dyna från Ditten Datten, parasoll och nytt lock till Buggans skötväska. *love*
    Ska försöka hitta kameran och lägga ut i bildtråden senare.

*~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13