Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Emmsan skrev 2008-05-12 14:32:29 följande:
    hehe nu ska jag bara övertala sambon då ju
    min Gecko-kartong råka bara stå i hallen en dag! Fast då va jag ju tvungen att få iväg min UJ nr:2 ganska OMG....ont om platts
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-05-12 16:21:07 följande:
    Ja, det går verkligen upp och ner, just nu verkar det svårt att sälja barnvagnar överhuvudtaget.
    Njaa...fick min UJ såld på en dag!
  • Lille Mammsen
    Stargirl skrev 2008-05-12 16:23:39 följande:
    Ja det har jag hört. En kompis försökte bli av med en superfin dubbel UJ, Zapp och en Brio Sitty och det tog evigheter att få dem sålda och dåligt fick hon betalt dessutom.
    Konstigt ang. Duo/Dubbel UJ´n då många jagar! Fast allt beror ju på ålder+pris mm
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-05-12 16:25:55 följande:
    Mmm min dubbel UJ har jag haft ute i flera veckor och ingen vill ha den
    ?? Konstigt!
    Fast jag vet ju ej vad du har+pris! Får du ju ej info här i tråden om.....
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-05-12 22:16:16 följande:

Jag hittar inte *snyfft* har dom slutat sälja sälja klädslar eller är det bara jag som är blind? vet du om det finns någon mer stans där det säljs klädsel till gecko??
    Nää,jag ringde dom och hörde ang. klädslar! Finns ej på hemsidan...sorry,missa att info om det
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-05-12 22:16:16 följande:

Jag hittar inte *snyfft* har dom slutat sälja sälja klädslar eller är det bara jag som är blind? vet du om det finns någon mer stans där det säljs klädsel till gecko??
    Simpleworld tänker ej ta hem på beställning,Bonti vet jag ej? Men familjetorget tar hem (tror dom/sidan heter så?)
  • Lille Mammsen

Hs Bobbo skrev 2008-05-12 22:48:12 följande:

Undvik PingPong! Väntar fortfarande på saker som jag beställde 8 augusti fr dem, får inte ens igen mina pengar.
    Skojar du eller....?? Inte f-n ska man behöva vänta såååå länge på en vara! Va e det som dom har såååå svårt att få tag i/skicka??
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-05-13 01:18:16 följande:

Tack snälla du för svaret :D har mailat och tänkte ringa i över morgon! smaken e ju som baken ;) men de skulle vara kul att höra vad ni tycker; Vilka färg combos tycker ni inte passar ihop? Vilken är den snyggaste combon och vilken är den "coolaste"???
    Hmm...färger på klädslar till Geckon är endast Grön-Svart-Röd!
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-13 08:13:48 följande:
    yeeeees lyckades övertala sambon att han ska fälja med o provköra cemen i helgen.. men han frågar heeeela tiden varför  han skulle gilla den om han inte gillade frogen.. hmmmm ngn som har ett bra svar på detta
    Frog´en har väl ej reglerbart styre?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13