Tråd 3 för oss från Helsingborg som väntar på bebisar i april/maj
Så där, nr 3 är startad för oss i Helsingborg som snart snart snart hoppas på att våra vår bebisar ska komma ut!!
Så där, nr 3 är startad för oss i Helsingborg som snart snart snart hoppas på att våra vår bebisar ska komma ut!!
Jag vill också med på fika!
Kan när som nästa vecka. Tar också gärna fm eftersom det är enda tiden på dagen jag kan gå utan kryckor (oftast).
När?
Linda, jättebra idé med glass, det brukar alltid slinka ner. Jag är med oxå på fika. Tisdag om möjligt?
LindaL; sömnproblem har man ju haft ett tag och precis som du så kan jag inte somna om. Jag är uppe varannan timma vilket är störande när man har svårt att somna om igen. Fast det är ju bra träning tills man ska upp och amma på nätterna... Får se det positivt.
Linda jag tror det kan vara foglossning du har. Eller så är det ligamenten i ljumskarna som är "slappa" de ska ju tänjas till förlossningen. Smärtsamt - jag vet!
Jag ska sy en amningskudde, spjälsängsskydd till vaggan (de som fanns var inte så snygga) samt kuddar till nya soffa. Älskar att sy! Så jag har lite att pyssla med närmsta dagarna.
Friend; Hoppas på att få se bilder snart på lilla Victoria. Finns hon med bland webbisarna?
Tisdag och glass blir jätte bra, tycker också fm för det är då man är piggast :)
Kan vi inte ta glass vid fria bad om det är fint väder. Kiosken precis vid stranden är öppen såg jag igår? Om det är dåligt väder får vi göra nåt annat!
Tisdag kl. 11 är väl en bra tid eller?!?
Kanon! Hoppas de har GB glass eftersom det är enda märket jag vet som har låglaktosglass (jordgubbssandwish) som jag klarar om jag tar tablett. Isglass och sorbet är sååå trist!
Kl 11 tisdag passar mig utmärkt. Fast jag som inte bott här så länge vet inte var Fria bad ligger.
Är oxå lite osäker på var Fria bad ligger. Parkeringsmöjligheter om jag inte orkar gå?
Flia: du ska ju föda på söndag!! ;) tar du med bebisen då... :)
Jo men visst finns det en parkering där, jag kör också bil. Fria bad är väl nästan vid viadukten eller har jag fel nu..är också osäker..hihi
AHHHH mitt vatten gick precis, nu händer det saker..och nu gick det verkligen, först ett litet knäpp ljud sen forsade det och det fortsätter, inga värkar på G men ska upp till förlossningen på kontroll kl 8, troligtvis skickar de hem mig om inget hänt men nu är det verkligen på G :) SPÄNNANDE!!!
Håll tummarna för oss!!! :)
Hej,
jag hänger också med. Och ja, dom har GB glass där men inte låglaktos. Jag frågade i helgen, så det får bli isglass Carina.
Vi ses då!