Inlägg från: princess04 |Visa alla inlägg
  • princess04

Kompisgrupp - Umeå nr2

Hej allihopa!

Här skrivs det flitigt ser jag, kul . Själv hade jag min första jobbardag idag efter sportlovet. Kändes ganska tungt att gå tillbaka men väl där så gick tiden snabbt och jag känner verkligen att jag trivs med jobbet. Men jag längtar dock till sista maj då jag jobbar sista dagen och får vara hemma med min lilla stumpa hela sommaren innan det är dags för det stora dagissteget.

Annala: Fan, vilken jävla kärring säger jag bara. Du är duktig du som står på dig. Blir lite orolig för egen räkning då hon jobbar på det dagiset som vi helst vill att Alice ska börja på...Hoppas verkligen inte hon ska ta hand om vår guldklimp!

Kanske också ska passa på att presentera mig.
    Anna heter jag, är 28 år och kommer ifrån början från Nybro i småland. Flyttade hit för snart åtta år sen för att studera till lärare och träffade min blivande man (låter vuxet ) och ja sen vet ni ju hur det slutade . Älskar verkligen Umeå och vi lär bli kvar här. Jobbar som lärare på Kom vux, Mimerskolan och trivs superbra.
    Har lärt känna flera av er treliga tjejer i tråden genom min sambo. Är så glad för det, ni är guld värda .

Nej, nu ska jag återgå till mitt rättande .
    Ha en trevlig kväll!

• princess04

haha...Har ju glömt att jag blivit ett år äldre. Jag är ju 29 år INTE 28..Men, men åldern är ju bara en siffra..

• princess04

Men vad är det jag läser?? Tänk om ni båda blir ersbodabor!!! Gud vad roligt! Jag trivs verkligen superbra här. Vi har familjecentral och sen är det nära till coop, systemet, jula mm mm. Jag slår ett stort slag för Ersboda.

Ni är såå välkomna hit

Det finns ett likadant radhus som vi har till salu "blink blink"

Ja, på tal om kroppen..Det är nog väldigt individuellt. Jag är ju mindre nu än vad jag var innan men det beror mkt på att jag faktiskt kämpat ganska hårt. Har ju varit med i vv och sen gått många låånga promenader. Gick ju upp hela 25 kg men av dem har jag gått ner nästan 32 så det är ju bra. Men en sak som nog aldrig blir detsamma är brösten. Mina har sett sina bästa dagar..Men, det finns ju push up som tur är och jag har ju fått något underbart för det så det gör inte så mkt!

• princess04

Lina: Vad fina ni var i tidningen! Ska bli roligt att se ert underverk på söndag, för visst kommer ni också till Bella?

Miia: Var ligger lägenheterna som ni är intresserade av? Är ni mest inne på östar och västra eller spelar det ingen roll?
    Tycker det vore jätteroligt om ni och Kattis och Gurra flyttar hit! Då kan vi ju träffas oftare :D

• princess04

Kattis: Det är bara fint med oss. Jobbet går bra men det är verkligen full upp då vi båda jobbar 70% och delar på föräldrarledigheten. På ett sätt kommer det nog kännas bättre till hösten om jag får fortsätta och ALice går på dagis. Då kan man fokusera mer på jobbet när man är där och på Alice när jag kommer hem...
    Ja, hon knatar på för fullt. Det är så himla roligt samtidigt som vi har fullt upp .
    Hörde av Gurra att det blir ett ul till. Tokigt att du glömde att man inte skulle kissa hihi, men det är ju aldrig fel att se lillbebben en gång till

Vi ska med se på melodifestivalen ikväll. Johan ska ut med jobbet så jag har bjudit hit svärisarna på middag. Är för social av mig för att sitta själv och se finalen . Godis och trevligt sällskap ska det vara!
    Tror att Perelli tar hem det men jag håller faktiskt på Sanna. Hennes låt gav mig rysningar.

Ha en trevlig lördagskväll mina vänner!
    många kramar

• princess04

Igår fick jag sova ändå till tjugo över åtta och det kallar jag SOVMORGON! Tänk hur man ändras. Innan Alice kom skulle jag aldrig drömma att gå upp så tidigt en lördagsmorgon...Nu är det lyx...

Idag var det ingen lyx. Kvart i sex väcks jag av en glad liten tjej som står och hoppar i sängen och vill upp och leka. Eftersom J var dyngrak i natt vid halv fyra så finns det inga alternativ. Det är bara att gå upp, slå på kaffebryggaren, sätta på tvn och hoppas på att "teletubbies" snart kommer...
    Ja, så kan en morgon med en ettåring se ut. Tidig, såå tidig, men alldeles underbar .

Nu skiner solen iaf och jag är på bra humör trots att Sanna inte vann igår.

Ha en bra dag tjejer!

• princess04

Men vad roligt Miia grattis. Var det det jobbet du pratade om tidigare? Är så glad för din skull.
    KRAM

• princess04

Miia:Det kommer att gå bra ska du se. Du är ju så duktig. Men jag förstår att du är nervös. Det brukar jag också vara innan jag ska börja ett nytt jobb
    Hoppas Micke kryar på sig snabbt, magsjuka är inge kul.Jag som satt och sa att jag aldrig får magsjuka. Ni ska se att bara för att jag sa det så ligger jag väl på toan inat..:_(

Tänkte höra om det är någon som vill hitta på ngt i morgon?? jag är ju som bekant ledig på måndagar och träffas gärna. Fika? öf på teg? vad som helst??

• princess04

Ja, alla våra små har vuxit så mycket. Tycker det är helt fantastiskt att få följa deras utveckling. Varje gång vi ses så har det hänt något.
    Freja har ju blivit en helt annan tjej mot när jag sist såg henne vid nyår!

Ja, vi kan ju höras i morgon. Vet inte om du har mitt nr Elin? Annars är det 0733544682. Det är bara att höra av dig!

Ha det gott och hoppas vi slipper den otäcka magsjukan!

• princess04

Miia. Inte kul med magsjuka . Tanken slog mig idag faktiskt, att det kanske var något sånt Siri hade när du berättade att hon var lös i magen. Hoppas det går över snabbt. Som tur är brukar det ju göra det.

Svar på tråden Kompisgrupp - Umeå nr2