Kompisgrupp - Umeå nr2
Hejhej i tråden :)
Allt stämmer förutom att Thuven är född den 23 januari istället för den 27:de :)
Hejhej i tråden :)
Allt stämmer förutom att Thuven är född den 23 januari istället för den 27:de :)
myrica- klarade du dig från magsjukan? hoppas så och att familjen mår bättre!
Godkväll!
Ser att ni pratar om att äta på natten. Närnärnär ska Thuven sluta äta på natten???? 350 ml välling vid 03 är stående :)
Såhär ser schemat ut för min 13månaders trollunge ut:
06.00 vaknar
08-09 frukost. Gröt, sylt, mjölk, macka, frukt.
11- Lunch. hemlagad eller burk. Frukt och vatten
12-14 Sover
14.30 Mellis. Ex saftsoppa, macka, gröt, frukt eller annat.
17. Middag- Hemlagad.
19. 350 ml välling och sen sängen.
runt 03. 350 ml välling.
Ska försöka mig på att skriva en liten pres. om mig själv som ni andra gjort så fint! Dock är jag skittrött då jag börjat jobba 100% igen, och kom hem 20.30 ikväll, så det får bli en annan dag :) Så godnatt på er alla!!
Ekin- ni kan väl köpa vårt radhus på röbäck, det är ute på hemnet :)
Ang. kropp efter grav. själv fick jag 3 stl mindre bröst och tappade allt underhudsfett på några månader. Vägde som minst 38 kg. Nu hoppas jag dock på att min kropp börjar återgå till det normala (ökat 4 kg) och det är ju trots allt 14 månader sen jag födde :)
Så det kanske stämmer det där med runt ett år. Själv ska jag inte göra som florro och op bort bröst, jag ska spara och op. lite silikon :)
Fast det får bli när man är klar med barnafödandet.
Ska även presentera mig lite kort för er. Frida 23 år, sambo med Magnus 31, och tillsammans har vi vårt troll Thuva 14 månader. Bor på röbäck men har i förra veckan köpt ett gult litet torp från 1929 i holmsund :)
Har återgått till jobbet 100% och jag är SÅÅÅ trött. Det tar verkligen på att jobba 100% just nu. Hinner se min tjej ca 1 h/dag så det gör så ONT i hjärtat. Hoppas man vänjer sig.
Jag är jobbarkompis med Malinski sedan snart 3 år tillbaka.
Har träffat ekin, myrcia m.fl via henne nån/några ggr.
Florro och jag har mailat lite.
Nu ska jag hänga lite tvätt, be snällt till Magnus att köpa lakritspuck på ica till mig och sedan hoppa i badet ett tag.
Trevlig kväll!
Usch vad det verkar gå magsjuka överallt! Ska hålla mina tummar för att du slipper Ekin!
Önskar fan inte min värsta fiende magsjukan. Det var en tjej på jobbet som hade det i fredags, så jag har smått p.a.n.i.k löjlig som jag är.....
Just nu verkar alla i min omgivning vara som besatta av att bli gravid och få barn. Mkt bebisprat blir det :o)
Imorgon är det stor visning av vårt radhus, så jag hoppas hoppas att någon vill ha den! Är lite nervös, men samtidigt är det ju inget man själv kan styra heller. Den 5 maj får vi nyckeln till huset, vad jag läääängtar.
Malinski- Jag hoppas Eddie börjar må bättre snart, och slutar kräkas :o( och att det var många som vill ha er lägenhet så att det blir budgivning.
Gokväll!
Här händer det inte så mkt. Längtar verkligen tills det börjar bli lite mer vår....
Tänkte bara berätta en liten hemlis :o)
Thuven ska troligtvis bli storasyster!
Nu är det fortfarande lite lite hemligt, så skriv ogärna nåt i min gästbok :)
Ekin- tack tack :)
Tack så mkt för alla gratulationer! :) Det är verkligen en spännande resa vi har framför oss.
Sittak: Vad roligt att ultraljudet gick bra, och att ni fick fina bilder med er hem! Det är så häftigt att göra ul!! Längtar tills jag ska få göra ett.
Denna magsjuka. Tycker så synd om er alla som har/haft det. Hoppas vi ska klara oss. Jag hade det senast i november... Jag tror på fullaste allvar att jag ska dö när jag är sjuk :)
Jodå, om två dagar går jag in i vecka 16 :)
Rutinul om tre veckor. Jag lääängtar :)
lomme- vi bor på skyttelvägen! Skulle va trevligt och gå ut och gå någon dag, dock jobbar jag ju 100% just nu, men 1 maj så återgår jag till min föräldraledighet och får lite tid till annat än att sova :) Tack för gratulationen!
Idag kände jag bebisen sparka för första gången (tror mig känt tidigare, men nu var det två riktiga buffar) myyyysigt.
ekin- ska kika på din blogg, tycker det är så kul med just inredning och sömnad! även om jag själv är kass på båda delarna...
funderar på att sticka ett bebis-överkast till Thuva. Kan knappt sticka, men det hade varit ett bra tidsfördriv på kvällarna.