Herbalife
Ni som äter/dricker Herbalife, hur mycket frukt äter ni?
KAn man också äta grönsaker till lunchen?
Tar också gärna emot andra tips.
Ni som äter/dricker Herbalife, hur mycket frukt äter ni?
KAn man också äta grönsaker till lunchen?
Tar också gärna emot andra tips.
Pyramidkonstruktioner brukar sällan sälja speciellt bra produkter... Om inte annat skulle jag av ren princip bojkotta dom av principiella skäl.
Tips, läs detta: www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php
Kör en måltidsersättare från ett seriöst bolag (med seriösa produkter) istället: www.gymgrossisten.com
Som läkare alltid säger; det finns bara en metod att på ett hälsosmat sätt att gå ner i vikt; genom att äta mindre kalorier än man förbränner. Ät mindre och/eller rör på dig mer.
känner flera som ätit herbalife och gått ner i vikt så förstår inte varför du ska säga oseriösa om dem.
Enligt dem jag känner så kan du ju äta vanlig mat det målet du inte byter ut mot herbalife. och frukt eller dylikt till mellan mål
Jag känner folk som inte ätit någonting som gått ner i vikt?
men herbalife är inte ingenting det innehåller protein och vitaminer m,m och man kan blanda det med mjölk,vatten,juice, yoghurt. den innehåller allt kroppen behöver men utan en massa onödiga kalorier och skadligt fett.
Whatever makes your boat floating. Har du sådana där magnetsulor också, och feng shui-inrett hem..?
nej men det du skriver nu visar ju hur omogen och okunnig du är.
Hej!
Jag äter Herbalife och är supernöjd.
När jag äter shakarna brukar jag ta lite frukt eller t ex några sötmandelar att knapra på. Undvik mackor om du vill gå ner i vikt!
/boomi78