Hejsan!
Tänkte bara uppdatera...Jag har precis kommit hem från AVA-Peter. Hade första mötet den 28/4 med dr Olga. Kändes väldigt tryggt tyckte jag och min sambo. Hon verkar väldigt kunning och trevlig dessutom! Men känner inte att jag landat riktigt ännu med allt man ska göra innan ET...
Planerad första ET är 23 juni! Nu ska jag kontakta min gyn för några prover.
Måste bara berätta! Jag höll på att bli rånad i St.Petersburg...som för övrigt är en jättevacker stad! Jag och min sambo gick på Nevsky Prospect som är den stora main street i St.Pburg. Vi var lite stressade och lite ouppmärksamma då en kille helt plötsligt kommer fram och viftar med tavlor han vill sälja till oss... Jag viftar bort honom men han var enträgen, ville liksom inte sluta....min sambo gick nåt steg bakom mig och upptäcker då att tre andra killar omringar honom och samtidigt försöker ena killen öppna min lilla ryggsäck jag har på ryggen!!! Fan, vad ilsk jag blev...ursäkta språket så jag nästan smockade till killen med tavlan. I tummultet försvinner "killarna". Detta var alltså mitt på blanka dan fullt med folk. Ingen bryr sig...
Vi kollar min ryggsäck men jag har TUR inget har försvunnit! Puh...Det tog ett tag innan jag lugnade ner mig. Så se upp tjejer! Man varnar för ficktjuvar på öppen gata och på tunnelbanan i St.Petersburg! I alla storstäder får man se upp men det var första gången jag blev drabbad...
Vad mycket som hänt här inne sen sist!
Grattis till tvillingar! Grattis också till Ceciliastockholm som är gravid! Lycka till alla andra som håller på här i vår och sommar.
Isisis: Hoppas verkligen att du har "fel" när det gäller hcg. Vem vet...det kanske är som nån sa att hcg stiger snabbt efter ett tag.