• Beckah82

Min 6-månaders kan gå själv!

Nej... det kunde han inte när han var 6 månader hehe men jag ville öka chansen att du skulle kika in i tråden

Min lille plutt började gå när han var 7,5 månad men däremot hittade jag en annan 6-månaders på nätet som kan gå

HÄR:
    http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=440202&in_page_id=1770

Är Ruben, 6 månader, som kan gå! Både intervju med mamman, bild och länk till en film där man får se honom traska. Har för mig att han typ går bättre än Alvin gör nu och han blir 8 månader idag  *måste titta igen*

Alvins farbror gick när han var 7,5 månad men är född i vecka 31 och var alltså inte ens ett halvår korrigerat när han började gå men förrutom dessa två pojkar har jag aldrig hört talas om någon mer. Har du? (med SÄKRA uppgifter) hört talas om ngn?

Kunde ditt barn?

Jag tycker det är jättefaschinerande! Måste se helt sjukt ut att se IRL...

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-08 14:39

Här är min lille skrutt när han går också:

• Svar på tråden Min 6-månaders kan gå själv!
  • Bäsen

oj vad häftigt

Prinsessan Leia är här!
  • Diorlover

Jag gick när jag var sju måander

• SofiaD

Nej knappast! Min äldste son var 18 månader innan han gick själv, men dottern gick när hon var 10 månader och det tyckte jag var rätt tidigt. Minstingen här blir 8 månader nu och jag tror han också blir en sengångare  - väldigt bekväm liten herre
    Måste se skitkul ut när en 6 månaders kommer knallande

♥♥♥ Mina 3 ♥♥♥
  • lassemia

Min son är 6 mànader, ganska exakt, och gàr jättebra när jag hàller honom under armarna... men balansen saknas definitivt! Jag själv gick när jag var 9 1/2! Hörde talas om en som gick vid 7 mànader men jag trodde att jag mindes fel! Men nu inser jag att det faktiskt gàr!

Otroligt!

• Länk

Min älsta var strax under 8 månader då hon sprang över golven.

*hua*

• Beckah82
    ooOOxXxOOoo skrev 2008-03-05 22:22:46 följande:
    Min älsta var strax under 8 månader då hon sprang över golven.*hua*
  • Suzanne

Skulle vara roligt att veta hur tidigt de barnet är med allting annat, kunde de barnet ställa sig upp själv långt innan, krypa stå och hålla i sig, sitta själv osv...eller kom allt på en gång?!

Galet iaf!
    Sen sägs de väl att barn som börjar gå väldigt tidigt kan bli hjulbenta?!...

• Beckah82
    danitra skrev 2008-03-05 23:15:29 följande:
    Usch vad jobbigt!Sonen började gå vid 9 månader och det var jobbigt nog.
    Min äldste började vid 8 månader och det var inga problem. Inga problem med lillen nu heller
  • danitra
    Beckah82 skrev 2008-03-05 23:22:33 följande:
    Min äldste började vid 8 månader och det var inga problem. Inga problem med lillen nu heller
    Jag kanske bara är lat men jag föredrog när han höll sig nedanför fallhöjd. Hoppas verkligen att eventuellt kommande barn väntar lite längre än sonen med att gå - och definitivt inte börjar vid 6 månader! Gah!
Svar på tråden Min 6-månaders kan gå själv!