Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

Det är väl klart att jag inte tycker att du är dum som litar på din pappa. Det jag sa var ju att det alltid är upp till en själv att ordna saker o det gjorde ju ju. Du handlade själv.

jag har också blivit besviken när folk lovat saker o inte hållt dom... jag vet att man blir less. Det jag sa o som jag vet att du fattade var att det är ju egentligen inte din pappas ansvar att ni har mat och om han har ballat ur förut kanske ni ska ha en bra plan B för när din pappa inte skjutsar.

Har ni inte råd kan ni väl kanske låna bil, du sa att det krävdes planering, vet ni att ni handlar var 4:e vecka har ni ju 4 veckor på er att planer billånet

Jag tror helt klart att du o Jonas har läget under kontroll och jag hackar inte på dig. Men senaste tiden har det inte varit många positiva ord från dig o du verkar må fruktansvärt dåligt. Det kanske är bra om du försöker ta tag i det innan det går förlångt.

Jag bryr mig bara om dig o ser ju bara hur inget fungerar, enligt dig

• Theresa1

Maria: jag ska bli doula så säg bara till om jag ska komma o öva. En match är ju alltid en match. Om madde är med inne så kan jag stå i korridoren och vråla. För att öva menar jag.

MARIA`S BEBIS KOMMER:
    Madde: Imorgon
    Eli:
    Thette: Måndag
    Tania:
    Donna:
    Jane: Lördag
    Rullis:
    Caly:

Förlåt att jag frågar eli, det känns som om jag hackar på dig hela tiden, det är inte så jag menar alls men jag måste ändå fråga. Jag vet att du inte gillar att åka kollektivt så det säger jag inte ett ljud om! Jag tycker att du har varit fantastiskt duktig som ändå gjort det Men alla asbra förslag som alla kommer med ang allt möjligt sågar du. Har du tänkt på det?

• Theresa1

Carly: Det är inga krig på gång heller!!! Vi vill bara hjälpa eli för hon är ju en sillpolare... Sillpolare ska inte behöva ha massa problem. Fast graviditeten får hon lösa själv haha...

skulle du hit i midsommar eller hur var det?

• Theresa1

alltså de förslagen jag kommer o tänka på så här på direkten är väl:
    *sömnen för Sam

*handlingen

*rutiner för saga, men det var länge sen så det kanske inte är aktuellt längre

*att du kanske ska ta det lite lugnare eftersom du alltid har ont.

*se saker lite positivare. Att vara negativ blir fort en självuppfyllande profetsia. (stavas hur?)

Vi har ju gett dig massa olika förslag för varje punkt som du bara ratat o sagt att det ALDRIG skulle fungera. Det är svårt att hjälpa någon som inte vill bli hjälpt men som kanske behöver det ibland

Svar på tråden Små silla simmar i stim