Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Små silla simmar i stim

Vadå Donna är det sant...??
    Ja skit i bretzen för fasiken...
    Å, så där har mina kídz vart med.
    Runda och goa i den här åldern. Sedan har dem kunnat ha samma stl ett tag efter de lärt sig att gå. Då är det inte mkt som stannar kvar när dem är mer aktiva

Vadå bara för att 80 är 9månader till 1 år i affärerna så behöver det ju inte betyda att det måste vara så.

Jag har oxå en del bekanta som påpekat mina grabbars stl i den ålderna. Men jag brukar svara:

JA, men han dör inte vid svält  och behöver inte läggas in för minsta lilla maginfluensa. När dem har att ta av...

men förstår att det är störande!!

jag skulle tippa på att dem har öppet idag mellan 10-14 eller nått. Men VOS hade du inte hämtat in tidningen kolla där vettja!!

• maria1978

Ja jag har nyss sprungit på en vändning här. Å äggen är klara och skinkan ska ut ur ungnen och skäras och så.
    Så det är väl bäst att man sätter lite fart kl 8:00 vill två av dem upp här och ha frulle.
    Snacka om hotell

• maria1978

HA EN BRA PÅSKAFTON GIRLS....
    Längtar redan efter er....
    Fast jag inte äns loggat ut...

kanske tittar in på lunchen...
    då!!

Å puss till er som sover sött

• maria1978

hallllllllllllååååååååååååååååååå!!!
    Här verkar alla påska för fulla muggar, bara en annan och madde som jobbar.

Jag skulle kunna avlida på mina dem här som bor här. Shit vilka W#%%Q%#& !! Men men det går väl över till kvällen hoppas jag med lite vila.
    Ringde hem där håller dem på att packa för övernattning hos Alexanders farmor.

Nej ska nog kasta upp benen i soffan en sväng...

Kolla lite om det måste fixas nått till påskmiddagen ikväll. Tror inte det...det mesta ska ju ätas kallt. Vad jag fattar...

puss på er iaf!!

• maria1978
    CoolLa la la la laaallllllaaaaaaaaaaaaa!!!Cool

• maria1978

säger oxå suck WOW!! Även fast jag med provat spela och förstår om man blir helt hookt at it!

mina barn är hos Alexanders farmor...sambon är på jobbet och jag skall strax hoppa i badet.
    Sedan ska vi smaska chirre och ostisar och dricka cola. Sen ska maria sova tidigt!!

• maria1978
    mrsbygg skrev 2008-03-22 20:04:22 följande:
    hehe oxå vart helt fast i wow...men jag tröttnar efter ett tag! men dom där kan spela dygnet runt fan...ne nu ska ja fixa burgare å pomes. sen blir det godis så det räcker å blir över
    Ja det är som min sambo. Han kommer hem frågar...ska jag hjälpa med nått eller ska vi göra nått. Om jag svara nej är han helt fastklistrad framför datorn. Man kan inte prata med honom för han hör en inte. Det enda som är bra då är att man passar på att fråga saker man annars vet att man får ett NEJ på Tips *skratt*

Shit va man äter som gravid...eller jag ska säga så här. Shit vad jag äter denna graviditet
  • maria1978

godmorgon gadddnings morsor!!
    Har nyss vaknat men var bara tvungen att titta in här och skriva

HEJ

innan jag måste rusa till bussen. Är helt kass i kistan för den delen...måste ju vara all jävla påskmat...blääää!!

Ha en bra dag tjejer...I SOLEN!!

• maria1978

Är bara inne för att pussas lite Innan jag går tillbax till att göra färdigt steken, såsen och potatisen.

hate to be her
    tills lönen kommer iaf *skratt*

Svar på tråden Små silla simmar i stim