Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

kollar oxå på melodi tjossan...

men shit...christer sjögren HAHAHA *skakar rumpan....går å spyr en sväng...*
    Sam stackarn ser helt chokad ut när han tittar på tven..

• mrsbygg

jag tvättar...så när d är klart så ska ja å karln kolla på film!

sen blir det äppelpaj, ostbågar osv osv osv osv...mmmmm

• mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-03-16 08:44:05 följande:
    hur är det mamsen???? *pusss*
    sam gjorde en liten vurpa. så han landa på munnen så tanden högg in i läppen...
    så han börja stört blöda..nu har han en sååå snygg fläskläpp...snutten hehe..
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-03-16 09:29:27 följande:
    Jag är på sååå dåligt humör... vill inte vara hemma... men orkar inte göra nåt heller... Väntar på att pappa ska ringa och säga när vi ska på mässan.
    vilken mässa? är det villa tjossan?
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-03-16 09:31:47 följande:
    aha! villa mässan hade ja velat gått på..
    får bli en annan gång!
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-03-16 09:34:49 följande:
    Man betalar 100kr och så får man gå på båda!
    ok! billigt..
  • mrsbygg

hua, fått nå knäpp i skallen..så fort solen kommer fram...

STÄDAR...håller på med badrummet nu tvungen å ta en paus, får ont i ryggen på höftera på en gång..suck..

nehe sortera tvätten sen rensa golvet så ja kan moppa där inne...mmm tallbarr.....

• mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-03-16 12:02:41 följande:
    kvinna!!!!!!!???jag som bara fixat disken o börjat med "maten" o tycker jag gjort nog för idag mohahahah
    haha disken har ja oxå gjort! och torkat lite inne i köket sen dammsugit där oxå....
  • mrsbygg

sådär då...badrummet klart...eller mja nästan ska bara torka rent duschen sen är det klart...

Saga kom hem för en liten stunde sen nu är hon å jonas ute å leker i lekparken. ja ska t på balkongen å olja in soffborden å en hylla, får se om d blir nå bättre...

nu tar jag å sam en liten paus, sam smaskar äppel klyftor å jag trycker i mig en delicato boll...

Svar på tråden Små silla simmar i stim