Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

Små silla simmar i stim

sillarna
     Donna
  • Donna69

sol; varför ta åt dig???????????? *kramas HÅRT*

caly; då kommer vi o hälsar på!!!

• Donna69

tur jag har datorn i köket.....fiskgratängen borde varit färdig nu men jag har inte ens börjat....=/

• Donna69

JAAAA caly!! kumla bunkern är ju bara några minuter härifrån så kom!!!! *mohahahah*

http://www.tre.se/templates/MobilePage.aspx?id=30276&color=Nokia%20N95%208GB%20Black

kom på det att egentligen behöver jag inte känna att jag har en otrooooligt "efter" unge!!

* sjunger jag "klappa händerna när du är riktigt glad....." så tar hon mina händer o klappar
    * --------------II------------ fast fötter så klappar hon med fötterna
    * hon har inte en susning om vad en lampa är för nåt, men frågar jag efter spegeln så letar hon o drar sig mot den
    * slår man på musik (även utan dunka dunka) o säger åt henne o dansa lite så gör hon världens booty-shake!! *mammas tös*
    * hon vinkar
    * hon fnyser ut busar *asg*
    * hon pussas

• Donna69
    Vos skrev 2008-03-13 19:52:36 följande:
    Måste bara skryta lite När jag la Robin i sängen ikväll så skrek han till typ en sekund och sen sa han inte ett knyst och nu när jag tittade sov han som en stock Robin är ett levande bevis för att fem min metoden faktisk fungerar.Tre kvällars skrik på ca en kvart - tio min vardera och nu bara somnade han!!!!!Jag är nästan mållösFår nog starta en tråd
    fan va bra!!!

yeeeeeeeeeey
  • Donna69
    madeleine78 skrev 2008-03-13 21:18:40 följande:
    hej hallooo.... hejsan hej!!
    finally!!!!

vär thä fakk häv ju bin?
  • Donna69

undra varför det vart så tyst här igår?

Svar på tråden Små silla simmar i stim