• Åttan

Små silla simmar i stim

Vos--> Ja jag har det när jag jobbar.. uniformsreglemente här serru..

Se till att skicka hit lite regn oxå när du ändå håller på.. fast endast nattetid vill jag ha som Maria!

• Åttan

Jag jobbar på Arlanda på ett stort service center, jobbar för LFV ( luftfartsverket).. då måste man tydligen ha ett propert utseeende.. ( tycker inte om uniformen)

Vos skrev 2008-05-06 07:46:04 följande:
    Vad jobbar du med jeskan?Uniform?Ska dansa regndansen ikväll så får vi se om det hjälper
  • Åttan

Är du inte mätt då ..?

mrsbygg skrev 2008-05-06 11:53:52 följande:
    urk.....sen ja vaknat har smällt i mig en stor Focaccia macka med prosciutto och soltorkade tomater...TRE munkar me fyllning, en risifrutti sen en käck och snart en cola å en strong rulle....humf.....
  • Åttan

Ska ni iväg å resa då?

Tania skrev 2008-05-06 11:43:36 följande:
    Aaah arlanda... då kanske vi syns den 10e juni hahaha...
  • Åttan

Aha.. najs..

Tania skrev 2008-05-06 12:04:49 följande:
    Japp, då drar vi till Mallis
  • Åttan

Här blir det antinge ute i östhammar eller hos ett par kompisar ute i dannemora...

Calylite skrev 2008-05-07 12:52:54 följande:
    Vad ska ni göra på midsommar?
  • Åttan

Urk!.. nu vill jag HEM...

Hmm undrar vart det där frågeformuläret tog vägen..

• Åttan

Sitter å njuter av ett glas vin, nyduschad efter en dag på Stadion i stockholm med jobbbet! Vi var på Sponsor OS,Stockholm-Arlanda Airport (så fint som vi heter) är ju med å sponsrar OS med bla andra stora företag så som astra zenika,vattenfall,eriksson,adecco och 2 till som jag inte minns nu.. så då har man startat ett Sponsor OS där anställda i de olika företagen får anmäla sig till diverse grenar å vara med å tävla medans vi andra som vill är med å hejar på.. det var kul faktist.. tror att vi kom på en 5 plats totalt.. inte så bra men vi tog Guld i dragkamp iallafall tack vare våra starka brandmän och brandkvinnor.. Känner att jag fått färg idag, bränner i ansiktet trots att vi satt på skuggsidan!

Imorgon är det dagen D för mig, då är det gyn som gäller innan jag ska till jobbet.. tänkte att jag kikar in när jag landat p jobbet för att uppdatera er hur det gick!

• Åttan

Hallå här är jag..

Det gick bra hos gyn, vi pratade lite om min cykel -hur lång den är och om jag testat med älstickor vilket jag ju har. Sen så undrade hon lite om sambon min, - om han tidigare varit med om en graviditet, hans ålder och om han rökte eller snusade.
    Sen så gjorde hon ett VUL på mig och allt såg JÄTTE bra ut..
    jag hade en tjock å fin slemhinna och äggstockarna såg bra ut, hon kunde inte se några cystor eller dylikt!
    Jag fick med mig 2 st remiser som jag ska "använda" om mensen kommer denna gången. Då ska jag på dag 3-4 in å lämna blodprov på bla sköldkörteln och en del andra hormoner, sen på dag 12-13 ska jag tillbaka på ta ett nytt VUL för att se så att jag har några äggblåsor som är mogna, för att sedan på dag 21 åter ta ett blodprov ( progesteron) som ska påvisa att jag har haft ägglossning. Om alla prov ser bra ut så är det sen dags för sambon att lämna in ett fint litet sperma prov innan man ens funderar på om jag ska göra någon äggledarspolning. Hanne ( min gyn) trodde inte att jag skulle behöva göra det medtanke på att allt såg så bra ut redan nu. Där av att hon vill att sambon ska lämna prov så att jag inte behöver göra spolningen i onödan!

Så det var en lite rapport från mig..

• Åttan

Maria1978--> JO jag tror att jag kommer att få med mig sambon nu, han påpekade 2ggr igår kväll att jag inte fick glöma att ringa när jag var klar hos gyn. Talade även om för honom vad gyn hade sagt om det där med spermaprovet å han lät inte helt tvär..

Svar på tråden Små silla simmar i stim