Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Små silla simmar i stim

Men vad gör ni nu....
    JAG HAR JU TRÅKIGT...
    ska inte ni underhålla mig då?!

• maria1978
    madeleine78 skrev 2008-03-24 06:53:25 följande:
    heeejj hallååå..... jag frsöker underhålla dig o wille på samma gång...går siså där.. han vill mest slå på tangenterna...
    kanske får sätta dig i soffan då *fnissar*
    Får inte lilla wille slå där då??

NEJ!! jag måste snart börja jobba.... jävla Ashole!
  • maria1978
    Vos skrev 2008-03-24 06:54:10 följande:
    JajamensanInget kaffe här inte Jag har oxå tråkigt.....Hur tidigt kan man tvinga ut ungarna i snön tro??????Fast vi kanske ska äta frukost först.Victor kollar på Brum och har inte fattat att det är massa snö ute ännu
    ÄÄÄ skicka ut dem nu vettja... Nej men efter frullen idag. Spela roll om det är tidigt?
  • maria1978
    madeleine78 skrev 2008-03-24 06:57:14 följande:
    njaa de går inte så bra o skriva samtidigt då.... och man vill ju vara en bra mamma o leka med sitt barn vet du väl.. hahaaa.. *asg*
    JA!! Det är nog bäst att du forsätter leka med honom i vårt och torrt nu. För barn har ju inte absolut inte egen fantasi *skrattar så jag dör*
    Å madde glöm inte att när han får eget rum måste du sitta där inne och leka med honom!!!
  • maria1978
    Vos skrev 2008-03-24 06:58:04 följande:
    Det är ju bäst på morgonen innan dom skottar.Jag har ju redan skottat en gång för oss och grannenGrannen kommer bara skaka på huvet åt mig Ute och skottar kl sex på morgonen hihiJag ska nog fixa frukost nu så vi kan bege oss ut sen
    Ska du med gå ut... *galet*
    Jag ska snart....alldeles strax....om en stund....börja jobba...
  • maria1978

VADÅ!! tell me vadå för resa till G-borg med brudarna...??? får jag följa med?? Får man det....
    *hopppas hoppas*

• maria1978
    Vos skrev 2008-03-24 07:01:12 följande:
    Klart jag ska medVi ska göra en snögubbe.Men vart ska robin vara......får ta med vagnen ut så får han sitta i den och spana på oss
    Eller bebispulka om du har någon sådan!?! Jag har en annars som jag snällt fått låna av Towa. (maddes towa)
  • maria1978

10:de vad?? April?? Maj?? Juni?? Juli?? Aug?? sep?? nov?? dec?? jan?? feb?? mars??

PÅ tisdag 15:00 måste jag infinna mig i rätten!! *suck* Jag som hade förträngt det där..
    Känner mig mer säker nu...men du är hjärtligt välkommen att hänga med endå!!
    Men jag klarar mig nog... eller??

• maria1978

Ska bara gå och ge lite vatten till en här...brb!

Svar på tråden Små silla simmar i stim