• Tania

Små silla simmar i stim

Var är ni alla små firrar??

• Tania
    rullgardinsflikkan skrev 2008-03-22 21:46:49 följande:
    here am i
    Hej lilla gula kycklingen!!!
    Haft en trevlig påsk?
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-03-22 22:06:32 följande:
    denna firren är död...mår skit illa. spyr snart.....ska sova nu............gö natt
    Åh din stackare.... ja gå och sov du och hoppas att du mår bättre!!!
  • Tania
    rullgardinsflikkan skrev 2008-03-22 22:10:08 följande:
    jadu jaghar inte gjort så mycket pussats lite med min boy och färgat håret så nu är jag mer en ljusbeige kyckling Har din vart bra då??
    JOdå, jag jobbade i morse till kl 13 sen kom jag hem och gosade lite med CHarlie medans Micke städade
    Sen la jag Charlie och jag och Melle la oss i sängen. Jag somnade och Melle kollade på tecknat.
    Sååååå skönt att få sova lite middag
    Sen åkte vi till mamma å pappa (kom en timme försent) och käkade mat och ungarna fick leta påskägg.
    En skön påsk.
    I morgon ska vi bara slappa... Melle ska få spela NintendoDS och jag ska rengöra Charlies babyskydd till bilen för vi ska sälja det.
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-03-23 10:05:22 följande:
    morrn! eller snart förmiddag är de ju kan man ju nästan säga...Den är sillen var inte o leka me igår kväll heller.. mådde SKit kasst.. så fter mitt inläggbäddade jag ner på mig på soffan.. sov till kl 01, då vaknade Wille till..nattade om honom..somnade vidare till 6 då vaknade Wille igen...Då ar ag liiiite lat och gav han välling.. somna om till kl 8 då kom Towa upp.. slappat lite på soffan till halv 10.. De blir en slappardag idag här med... soft... känner  mig fortfarande lite mör i kroppen...
    Alla verkar vara lite OFF nu för tiden... jag är också lite blääää.
    Orkar inte ens sitta vid datorn.
    Det är skitskönt att jobba för då är man i af sysselsatt utan att behöva anstränga sig för att komma på nåt att göra.
    Idag ska jag göra bakelser till i morgon... krossad ananas, vaniljkräm och dumle/pollyfluff.
    Vi får ju inget från bagaren på röda dagar så då får man hitta på saker själv.
    Nu ska jag gå på toa och sen ska jag lägga mig i soffan...
  • Tania

ROAD TRIP!!!!!!

Den 10:e april kl 9.00 åker en silverfärgad Volvo från Bäckby med destination Öckerö. På vägen stannar vi till vid Kumla för upphämtning av passagerare.
    Antal passagerare är 4st exkl förare.
    Välkommen att anmäla er till vårens road trip!!
    Tania (chaufför)
  • Tania

Då så...!!

Vi får låna pappsens storvolvo så slipper vi trängas i min lillvolvo
    Då är det
    Tania
    Madde
    Maria
    Elin
    Hittills...
    Det finns EN plats kvar.... först till kvarn!!!!
    Förresten... jag och pappa räknade ut vad det skulle kosta med bensinen och det blev 200kr tor om vi var fem st i bilen... 1000kr tor.
Svar på tråden Små silla simmar i stim