Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

Små silla simmar i stim

klart fan du gjorde, stå för de nu, annars jävlar blir ja sur

Theresa1 skrev 2008-05-14 11:55:37 följande:
    öhhh alltså, jag pikade inte dig carly haha, jag till hör inte dom som bryr mig. Men kommer du ska vi ses! Jag fattade bara inte om det var en träff planerad sen innan på midsommar. Jag var nog mer åt det retsamma hållet o hörmade vissa inlägg i andra trådar. Har är det mest skämt från min sida
  • Calylite

hittade äntligen en klänning jag gillade som hon ska ha när hon fyller år. Vart nästan desperat där och tag och tänkee köpa nån galet ful prickig/rutig/randig (avskyr dem)

netra.bilddagboken.se/p/show.html&directlink=1

• Calylite

haha jag köper jämt skor från Maxi, dom håller hur länge som helst ju. Tvätta tills nästa säsong så är dom som nya igen, helt super.

Ja bilder bilder vill ja ha

haha jag hoppas innerligt denna tösa kan ha de, men hon har 86 nu, och de var 92 och så mycket kan hon ju inte växa tycker ja haha, annars är jag en hejjare på att sy så kan sy upp/ner den

• Calylite

haha bra de ju
    Min har hela två månader kvar

• Calylite

15.000 steg idag, 14 igår, trodde ärligt ja gick mer än så

Vad gööör ni ladies?

• Calylite

ungefär detsamma fast i fotöljen med min stationära på bordet och väntar på att barnmorskorna ska börja snart

madeleine78 skrev 2008-05-14 20:46:45 följande:
    sitter på min feta röv i vanlig ordning.. me lapen i knä och hänger här... And joooo??
  • Calylite
    Theresa1 skrev 2008-05-14 20:48:53 följande:
    carly; pucko man ska ju g minst 10.000 för att må bra...14 000 o 15 000 är utmärkt!!!
    men inte tillärckligt för mig, jag är bäst, då är 20 för att må bra haha. 25 är för att hålla de man har eller nå
    vi snackar om eliten här va, hajjaruelle
  • Calylite

haha klockren terror
    ärlighet varar längst

• Calylite

vad du är flitig
    man kanske ska hoppa ur sin pyjamas och göra nått vettigt här med

mrsbygg skrev 2008-05-15 10:28:28 följande:
    sådär..nu ska d torka sen blir det ett lager till sen är d klart...hoppas inte sam vaknar han har legat å sm gnällt hela tiden
  • Calylite

dom ahr en förmåga att vkna i de värsta tiderna

Svar på tråden Små silla simmar i stim